Voorverkoop Spellenspektakel 2013
Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders
-
Bordspeler.nl
- Nieuwsreporter
Voorverkoop Spellenspektakel 2013
De voorverkoop van het twintigste Spellenspektakel is deze week van start gegaan. In de Spellenspektakel webshop kun je nu al dagkaarten en speciale toernooi tickets voorbestellen. Ga je voor een weekend Eindhovens speelplezier? Dan is een hotelarrangement bij Holiday Inn wellicht een goede keuze. In dit arrangement is één dagkaart begrepen, de tweede dagkaart kun je voor € 5 bijkopen. Dit hotel ligt in de buurt van het beursgebouw en biedt in en rond de gezellige bar ook ‘s avonds het nodige speelplezier.
speelplezier in 2012
voor jong en oud
Op de Spellenspektakel website zijn de eerste standhouders vermeld. Opvallende nieuwkomers zijn Jumbo, o.a. met de spellen van Queen Games (ongetwijfeld met de Nederlandse beursprimeur van Feld’s Amerigo) en de Duitse uitgever Mücke Spiele. Laatstgenoemde neemt ook zijn verkoopstand vol speelstukken en ander spelmateriaal mee. Er lopen nog besprekingen met andere standhouders, die een forse verruiming van het spelaanbod zouden opleveren.
Ook dit jaar is er een indieplein, waar piepkleine uitgevers en spelontwerpers hun spellen presenteren.
Meer informatie:
Spellenspektakel website
Terugblik op Spellenspektakel 2012
Origineel bericht op: http://bordspeler.nl/2013/09/14/voorver ... akel-2013/
speelplezier in 2012
voor jong en oud
Op de Spellenspektakel website zijn de eerste standhouders vermeld. Opvallende nieuwkomers zijn Jumbo, o.a. met de spellen van Queen Games (ongetwijfeld met de Nederlandse beursprimeur van Feld’s Amerigo) en de Duitse uitgever Mücke Spiele. Laatstgenoemde neemt ook zijn verkoopstand vol speelstukken en ander spelmateriaal mee. Er lopen nog besprekingen met andere standhouders, die een forse verruiming van het spelaanbod zouden opleveren.
Ook dit jaar is er een indieplein, waar piepkleine uitgevers en spelontwerpers hun spellen presenteren.
Meer informatie:
Spellenspektakel website
Terugblik op Spellenspektakel 2012
Origineel bericht op: http://bordspeler.nl/2013/09/14/voorver ... akel-2013/
Labels:
-
Flash
- Wu Feng
Re: Voorverkoop Spellenspektakel 2013
Ik heb er in elk geval veel zin in! Nog even kijken of ik er één of twee dagen van ga maken.
De oranje BSM-polo kan in elk geval weer uit de kast gehaald worden.
De oranje BSM-polo kan in elk geval weer uit de kast gehaald worden.
-
WTULTC
- Elfenkoning
Met 2e verblijf is al in Eindhoven.
Kun je niet los een combiticket kopen voor 2 dagen? want 2 x 10,50 of 2 x 12 vind ik ook wat aan de stevige kant. Het zou fijn zijn als Spellenspektakel zelf al net zoals Spiel (verkoopt toch ook een 4 dagen kaart) los een 2 dagenkaart verkoopt met korting.
Kun je niet los een combiticket kopen voor 2 dagen? want 2 x 10,50 of 2 x 12 vind ik ook wat aan de stevige kant. Het zou fijn zijn als Spellenspektakel zelf al net zoals Spiel (verkoopt toch ook een 4 dagen kaart) los een 2 dagenkaart verkoopt met korting.
-
kluistertijd
- Matroos
Is er net als vorig jaar weer een soort van kinderopvang. Ik lees op site wel dit:
http://www.spellenspektakel.nl/?p=activ ... tiviteiten
maar zou dat hetzelfde zijn?
Voor ons was de opvang echt een uitkomst. Wij plezier, zoontje plezier
http://www.spellenspektakel.nl/?p=activ ... tiviteiten
maar zou dat hetzelfde zijn?
Voor ons was de opvang echt een uitkomst. Wij plezier, zoontje plezier
-
kwazimodo
- Jakkiebak!
- Persoonlijke Ondertitel: kwazimodo
car-poolen naar eindhoven
...zijn er spelers uit de omgeving van Eeklo(B) die op zondag naar het spellenspektakel gaan met de wagen ... en nog een plaats vrij hebben (met ruimte in de koffer voor een plaat van 1m op1 m zowat
... kwazi wil graag demo-exemplaar door zoveel mogelijk mensen laten testen op het spektakel en brengt 'drakenoog' dan ook mee ....
graag pb'tje (ik geraak in brugge of gent wel als 'moet)
kwazimodo
graag pb'tje (ik geraak in brugge of gent wel als 'moet)
kwazimodo
-
helena
- Caballero
- Persoonlijke Ondertitel: kooiker
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Kan iemand mij uitleggen waarom ik in vredesnaam kaartjes in de voorverkoop zou kopen? Aan de kassa kost een kaartje 12 euro. In de voorverkoop 10,50 + servicekosten van paylogic 1,10 + 0,85 ideal is 12,45 ! Als ik mijn kaartje bij Primera ga halen kom ik zelfs op 13 euro !! Voorverkoop zou toch aantrekkelijk moeten zijn, of heb ik dat nou altijd verkeerd begrepen??:
By the way, ik ben toch wel van plan om te gaan, maar als ik mijn kaartje goedkoper krijg door een poosje in de rij te gaan staan dan kies ik daar gewoon voor
By the way, ik ben toch wel van plan om te gaan, maar als ik mijn kaartje goedkoper krijg door een poosje in de rij te gaan staan dan kies ik daar gewoon voor
-
syroit
- Phoenix
- Persoonlijke Ondertitel: www.rollthedice.nl
Nu ook via Groupon: http://www.groupon.nl/deals/eindhoven
€ 9,99 voor 2 tickets (waarde € 24)
€ 17,99 voor 4 tickets (waarde € 48)
€ 24,99 voor 6 tickets (waarde € 72)
€ 34,99 voor 10 tickets (waarde € 120)
€ 9,99 voor 2 tickets (waarde € 24)
€ 17,99 voor 4 tickets (waarde € 48)
€ 24,99 voor 6 tickets (waarde € 72)
€ 34,99 voor 10 tickets (waarde € 120)
-
helena
- Caballero
kijk, daar hebben we wat aan!! Gelijk maar even besteld
( maar blijf het een rare voorverkoopactie vinden op de site van SpSp)
-
BorisK
- Garnaal
Mooie prijs, helaas heb ik vorige week 4 kaarten gekocht
Verstuurd vanaf mijn Nexus 7 met Tapatalk 4
Verstuurd vanaf mijn Nexus 7 met Tapatalk 4
-
syroit
- Phoenix
- Persoonlijke Ondertitel: www.rollthedice.nl
Dat ontken ik ook niethelena schreef:kijk, daar hebben we wat aan!! Gelijk maar even besteld![]()
( maar blijf het een rare voorverkoopactie vinden op de site van SpSp)
Spiel net het zelfde, voorverkoop is duurder en wij waren er rond 9h30 op donderdag en er was 1 iemand voor ons aan de kassa, dus echt lang wachten moesten we ook niet.
-
aicirtap
- Critico
Zo das een koopje zeg! Maar ja dan moet ik nog een andere liefhebber vinden. Even informeren in de vriendengroep. Want ik wilde eerst niet gaan want en reiskosten en entree zou zo 30 euro zijn. Maar als ik nu voor 5 euro naar binnen kan, scheelt dat!
een dag niet gespeeld, is een dag niet geleefd!
-
Tassie
- Garnaal
- Persoonlijke Ondertitel: 21 10 20 10
Mooie Groupon maar de mensen die in de voorverkoop kaartjes hebben gekocht worden nu 'gestraft'.
Denk dat die volgend jaar dat niet meer doen. En dan zit de organisatie nog langer in onzekerheid over de bezoekersaantallen.
Groupon deals lijken altijd er interessant om aan te bieden en is voor ons als klant ook super voordelig maar het nadeel ligt altijd bij de aanbieder.
Denk dat die volgend jaar dat niet meer doen. En dan zit de organisatie nog langer in onzekerheid over de bezoekersaantallen.
Groupon deals lijken altijd er interessant om aan te bieden en is voor ons als klant ook super voordelig maar het nadeel ligt altijd bij de aanbieder.
-
helena
- Caballero
Ik denk dat mensen heus wel kaartjes in de voorverkoop zullen kopen als het ook echt wat oplevert.
-
aicirtap
- Critico
En de deal is nog maar 3-4 dagen geldig ofzoiets, dus daarna zal men toch gewoon een kaartje online of aan de kassa moeten kopen.
een dag niet gespeeld, is een dag niet geleefd!
-
Klavertje4
- Grote Dienaar
Thanks voor de tip Syroit, meteen twee stuks besteld.