Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Het Spellenspektakel 2013 is weer een mooie gelegenheid om een Math Trade te organiseren. Voor iedereen de mogelijkheid om spellen te ruilen zonder dat verzending nodig is.
Het idee achter de Math Trade is eigenlijk vrij simpel, iedereen voegt de spellen die hij/zij wil ruilen toe aan de geeklist. Nadat de lijst is gesloten (zie hieronder) kan iedereen aangeven welke spellen hij/zij in ruil zou willen ontvangen voor de spellen die zijn toegevoegd.
Uiteindelijk wordt er vervolgens een programma gebruikt dat het optimale aantal ruilen berekent.
Belangrijk
- de spellen moeten toegevoegd worden voor maandag 28 oktober 20:00 uur
- de wensenlijst moet worden ingediend voor maandag 4 november 20:00 uur;
- dinsdag 31 5 november zal de uitslag van de trade online worden gezet.
Alle overige voorwaarden staan bij de geeklist vermeld. Mochten er nog vragen zijn, stel ze gerust hier, via de pb of op bgg.
De trade voor Spiel is inmiddels afgerond en iedereen kan zien wat hij/zij nog heeft overgehouden. Voor degenen die nog naar het Spellenspektakel gaan, is er dan nog de mogelijkheid om daar te ruilen.
De spellen kunnen nog worden toegevoegd tot en met aanstaande zondag!
Op verzoek zijn de termijnen van de Trade wat verschoven.
Het toevoegen van spellen kan nog tot maandag 28 oktober 20.00 uur.
Het doorgeven van je want list (voorkeurslijst) kan vervolgens tot maandag 4 november 20.00 uur.
Zou wel mee willen doen. Maar ik kom waarschijnlijk niet spellenspektakel dus tja... En zie denk ik niemand daarvoor die mijn spellen mee kan brengen.
Zag wel paar dingen die ik leuk vind, maar vraag me af wat ik in de aanbieding heb überhaupt iemand nog wilt haha.