Geachte spelers,
Aanstaand weekend ben ik met mijn eigen spel BancoBanco aanwezig op het Spellenspektakel in Eindhoven. Het betreft een tactisch en abstract kaartspel voor 2 - 4 spelers. Tijdens het spellenspektakel loopt er een aparte actie, waarbij je als koper van het spel ook iets kan winnen.
In het spel BancoBanco wordt gespeeld met vier gekleurde kluizen (rood, geel, blauw en groen) waar punten worden gescoord. Tijdens de actie heb ik ook vier kluizen aanwezig en de inhoud van elke kluis betreft €25,-.
Voor elk spel dat je koopt, mag je je naam en mailadres in een van de vier kluizen stoppen. Aan het eind van het spellenspektakel zal uit elke kluis door een onafhankelijke partij een naam getrokken worden die het bedrag wint. Het bedrag uit de kluis wordt dan naar je overgemaakt.
1 x spel = €12,- (je naam in een van de kluizen + elke kluis wordt door BancoBanco met €0,50 verhoogd
Elk 2de, 3de, 4de.... spel dat je koopt, kost €10,- en geeft je het recht om nogmaals je naam in een van de kluizen te stoppen.
Ik neem 100 spellen mee naar het spellenspektakel om te verkopen op het indieplein. Reserveren van spellen kan via info@bancobanco.nl. Geef daarin aan hoeveel spellen je wil reserveren.
Om een idee te krijgen van het spel, is hier de link naar de review van Nox spellenzolder!
Speciale actie BancoBanco - koop & win
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
mrtacobueno
- Joker