Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Ik vond het wel leuk. Het is natuurlijk nogal klein en rustig vergeleken met Essen. Maar dat is dan meteen ook weer de charme. Op SpSp heb je tenminste de ruimte om goed te kijken en kan je ook makkelijker aanschuiven voor een demootje.
Het was best druk. We hadden af en toe wat moeite om een tafeltje te vinden. De ingang was dramatisch slecht geregeld. Er was slechts 1 mevrouw met een scanner om alle voorverkoopkaartjes te kunnen scannen. Gevolg was dat er geen schot in de rij kwam. De mensen die aan de kassa een kaartje kochten konden zo doorlopen. De Rode Pion had goede aanbiedingen, uiteindelijk heb ik alleen een paar boosters voor marvel Dice Masters gekocht. Morgen ga ik weer, maar dan moet ik demoën bij de Roll The Dice stand. Misschien dat ik nog wat nieuws koop dan.
Ik vond het ook wel ok. Het is inderdaad schraal vergeleken met Essen, maar dat kan bijna niet anders. Ik vond het wel meer dan genoeg om maar 1 dag te gaan. Wat wel een groot voordeel van SpSp is, is dat je gewoon veel kan demoén en spelen omdat het ruim is opgezet.
Heb zelf 3 games gespeeld die ik niet kende en daar was ik wel happy mee.
Dag 1 zit erop. Ik heb met name geholpen bij Roll the Dice met de top 30 en zo nu en dan ook nog een spel uitgelegd (voornamelijk King of New York en een keertje Splendor). Bij de top 30 is er een spannende strijd gaande tussen Istanbul en Machi Koro. Op de lijst van 66 spellen zijn voornamelijk de nieuwe titels die ook op de beurs te spelen zijn. Voor wie nog gaan bezoek morgen zeker even de stand van Roll the Dice en beoordeel zelf de spellen en wie weet win je er ook nog een spelletje mee! Tot morgen.
Ik heb het super naar mijn zin gehad! Geek Passion staat voor het eerste jaar op het Spellenspektakel, maar veel mensen leren kennen
Geek Passion is out of business. Dit profiel is inactief
Ruim 70 maten sleeves voor bord- en kaartspellen in het aanbod.
Swan Panasia-KMC-Dragonshield-Ultra pro
Geek Passion is out of business. Dit profiel is inactief
Ruim 70 maten sleeves voor bord- en kaartspellen in het aanbod.
Swan Panasia-KMC-Dragonshield-Ultra pro