Spellenspektakel Editie ’22 entree + treinkaartje
Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders
-
ClosetotheAbyss
- Meeple
Spellenspektakel Editie ’22 entree + treinkaartje
Op de website van spellenspektakel is de kaartverkoop begonnen. Vorig jaar was de mogelijkheid om een combinatie ticket entree met treinreis 22,- te boeken.
Weten jullie te vertellen of dit elk jaar wordt gedaan? Nu staat het niet op de site erbij
Weten jullie te vertellen of dit elk jaar wordt gedaan? Nu staat het niet op de site erbij
Labels:
- Erwin
- Nieuwsreporter
- Persoonlijke Ondertitel: ..........
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
- Contacteer:
Re: Editie’22 entree + treinkaartje
Die optie kwam ook vorig jaar pas een paar weken later beschikbaar.ClosetotheAbyss schreef: Op de website van spellenspektakel is de kaartverkoop begonnen. Vorig jaar was de mogelijkheid om een combinatie ticket entree met treinreis 22,- te boeken.
Ik verwacht het wel, zal navraag doen.
-
ClosetotheAbyss
- Meeple
Bedankt. Ja toevallig zag ik t op de website, maar t is inderdaad nog erg vroeg ik wacht nog eens tot eind volgende maand ofzo.
- SpSp
- Matroos
- Contacteer:
Klopt! Dit jaar duurt het wel wat langer, ze komen pas begin oktober beschikbaar. Zodra de prijzen bekend zijn zetten we die op de website.
Spellenspektakel
4 & 5 november 2023 - Jaarbeurs Utrecht
https://spellenspektakel.nl/
21 & 22 oktober 2023 - Flanders Expo Gent
https://nl.spellenspektakel.be/
4 & 5 november 2023 - Jaarbeurs Utrecht
https://spellenspektakel.nl/
21 & 22 oktober 2023 - Flanders Expo Gent
https://nl.spellenspektakel.be/
-
Iris_
Zin in! Zojuist alvast een hotel geboekt. Dit jaar voor het eerst twee dagen aanwezig.
-
ClosetotheAbyss
- Meeple
Ja heb er ook zin in, vorig jaar was de eerste keer ever. Zó leuk dat n vriend van me me het introduceerde!
- Edwin84
- Elfenkoning
Wel een bijzondere editie om de eerste keer te gaan. Het was na de lockdown de eerste beurs weer, waarbij de ene helft bezoekers nog wel rekening hield met Covid regels en de andere helft deed alsof er nooit Covid was geweest. Het voelde heel ongemakkelijk.ClosetotheAbyss schreef: Ja heb er ook zin in, vorig jaar was de eerste keer ever. Zó leuk dat n vriend van me me het introduceerde!
Voor de volledigheid: ik wil geen Covid discussie starten meer de ervaring delen van hoe de beurs ervaren is.
- Dagmar
- Geheim Genootschap
- Contacteer:
Voor mij is het wel een relevant punt of er meer ruimte gaat zijn dan vorig jaar. Toen vond ik het heel druk en dat vond ik in combinatie met het rondgaande Corona-virus niet heel relaxt. Ik zou het dus heel fijn vinden als er meer ruimte zou zijn zodat alles op wat grotere afstand van elkaar kan staan. Zeker als er ook nog meer mensen gaan komen (wat ik wel verwacht). Het zou jammer zijn als deze beurs, net als indertijd in Eindhoven, zo druk wordt dat het niet meer leuk is om er te zijn omdat je alleen maar als een haring in een ton staat en alleen met geluk een tafeltje vindt om aan te spelen.
- WTULTC
- Elfenkoning
@ Dagmar, voor een relaxte niet heel drukke beurs waarbij de tafeltjes redelijk uit elkaar stonden moest je een paar maanden geleden bij Zuiderspel in Veldhoven zijn. Dat was best een relaxte beurs tov SpellenSpektakel. Al zijn die 2 eigenlijk niet met elkaar te vergelijken.
Op SpellenSpektakel pakken vrijwel alle uitgevers groot uit en dat gebeurd op Zuiderspel minder. Ook zijn er minder nieuwe releases op Zuiderspel, dus er zit wel wat verschil.
Op SpellenSpektakel pakken vrijwel alle uitgevers groot uit en dat gebeurd op Zuiderspel minder. Ook zijn er minder nieuwe releases op Zuiderspel, dus er zit wel wat verschil.
-
ClosetotheAbyss
- Meeple
Nou over de COVID heb ik niets te melden daarvoor ben ik niet op dit forum….
Ik kon me van zo’n beurs geen voorstelling maken, ja dat er kraampjes zouden zijn waar je spellen kunt kopen. Maar had niet verwacht dat je ze ook kunt spelen. Echter bij de speeltafels was t wel erg druk natuurlijk, dat had ik niet verwacht dat t zo druk was. Goed, verder was er een hele fijne sfeer en heb ik de dag als top ervaren.
Ik kon me van zo’n beurs geen voorstelling maken, ja dat er kraampjes zouden zijn waar je spellen kunt kopen. Maar had niet verwacht dat je ze ook kunt spelen. Echter bij de speeltafels was t wel erg druk natuurlijk, dat had ik niet verwacht dat t zo druk was. Goed, verder was er een hele fijne sfeer en heb ik de dag als top ervaren.
-
aicirtap
- Critico
- Contacteer:
Ik heb er nu al zin in! Mijn dochter gaat voor het eerst 1 dag mee. Al zal ik haar ook deels bij de opvang parkeren. 
een dag niet gespeeld, is een dag niet geleefd!
- Erwin
- Nieuwsreporter
- Persoonlijke Ondertitel: ..........
- Contacteer:
Deze tekst lijkt een tegenstrijdigheid te bevatten. Je wilt meer ruimte en een grotere afstand tussen de tafels, wat ongetwijfeld leidt tot minder speeltafels, en tegelijkertijd meer kans op een plek aan tafel.Dagmar schreef: Voor mij is het wel een relevant punt of er meer ruimte gaat zijn dan vorig jaar. Toen vond ik het heel druk en dat vond ik in combinatie met het rondgaande Corona-virus niet heel relaxt. Ik zou het dus heel fijn vinden als er meer ruimte zou zijn zodat alles op wat grotere afstand van elkaar kan staan. Zeker als er ook nog meer mensen gaan komen (wat ik wel verwacht). Het zou jammer zijn als deze beurs, net als indertijd in Eindhoven, zo druk wordt dat het niet meer leuk is om er te zijn omdat je alleen maar als een haring in een ton staat en alleen met geluk een tafeltje vindt om aan te spelen.
Uiteraard gun ik ze je allebei, maar ik vrees dat dit alleen lukt met een dure extra hal erbij.
- Edwin84
- Elfenkoning
Spel Antwerpen vind ik ook altijd een fijne beurs. Is wel echt anders.ClosetotheAbyss schreef: Nou over de COVID heb ik niets te melden daarvoor ben ik niet op dit forum….
Stel je een grote fabriekshal voor. Ongeveer een kwart van die hal achterin is een grote winkel. De rest zijn alleen meer speeltafels.
Het is er minder druk. Op een enkele titel van een heel lang en populair spel na kun je het meeste spelen wat je wil en is er altijd wel een tafel vrij.
Zuiderspel is zoals eerder gezegd ook een stuk rustiger. Verwacht op Zuiderspel veel minder experspellen. Wel veel familiespellen en kortere spellen maar ook zeker de moeite waard.
- Arjen T.
- Veenboer
Afgelopen jaar ben ik voor het eerst 2 dagen naar het Spellenspektakel gegaan. Eigenlijk vond ik dat wel heel relaxed. Waar ik zaterdag niet aan toe kwam, kon zondag dan weer proberen. Dit jaar ga ik dus weer beide dagen. Nu nog wel blijven duimen dat de grote C zich gedeisd houdt, dat we onbezorgd rond kunnen lopen. (en dat de beurs gewoon doorgaat natuurlijk)
Ja, het Spellenspektakel is groot, veel en druk. Daarom vind ik het leuk om ook nar Zuiderspel, en de Ducosim beurzen te gaan. Die zijn wat rustiger, er is meer ruimte om aan tafel aan te schuiven om dingen uit te proberen. En gevoelsmatig zijn er wat meer kleine verrassingen te vinden, die bij het Spellenspektakel wat meer verzuipen in veel en groot.
Ja, het Spellenspektakel is groot, veel en druk. Daarom vind ik het leuk om ook nar Zuiderspel, en de Ducosim beurzen te gaan. Die zijn wat rustiger, er is meer ruimte om aan tafel aan te schuiven om dingen uit te proberen. En gevoelsmatig zijn er wat meer kleine verrassingen te vinden, die bij het Spellenspektakel wat meer verzuipen in veel en groot.
We've got a winner!
- Dagmar
- Geheim Genootschap
- Contacteer:
Ik wil dus graag meer zalen die gebruikt worden waarin alles veel ruimer wordt opgezet en waar meer aanbod aan speelplekken is. Het kan dus beide, maar dan moet er meer vloeroppervlak gebruikt worden.Erwin schreef:Deze tekst lijkt een tegenstrijdigheid te bevatten. Je wilt meer ruimte en een grotere afstand tussen de tafels, wat ongetwijfeld leidt tot minder speeltafels, en tegelijkertijd meer kans op een plek aan tafel.Dagmar schreef: Voor mij is het wel een relevant punt of er meer ruimte gaat zijn dan vorig jaar. Toen vond ik het heel druk en dat vond ik in combinatie met het rondgaande Corona-virus niet heel relaxt. Ik zou het dus heel fijn vinden als er meer ruimte zou zijn zodat alles op wat grotere afstand van elkaar kan staan. Zeker als er ook nog meer mensen gaan komen (wat ik wel verwacht). Het zou jammer zijn als deze beurs, net als indertijd in Eindhoven, zo druk wordt dat het niet meer leuk is om er te zijn omdat je alleen maar als een haring in een ton staat en alleen met geluk een tafeltje vindt om aan te spelen.
Uiteraard gun ik ze je allebei, maar ik vrees dat dit alleen lukt met een dure extra hal erbij.