Spellenspektakel - plattegrond

Het Spellenspektakel is de grootste Nederlandse spellenbeurs. Discussieer hier mee!

Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden

Bart
Beheerder
Persoonlijke Ondertitel: Nou moe!
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk

Spellenspektakel - plattegrond

Bericht door Bart »

Afbeelding
Op zaterdag 5 en zondag 6 november wordt in de Jaarbeurs te Utrecht opnieuw het Spellenspektakel georganiseerd, de grootste spellenbeurs van de Benelux. Er valt heel wat te beleven: de nieuwste bordspellen en oude klassiekers, diverse tornooien, kinderspellen en -activiteiten, een onderwijsplein, winkels, tweedehandsspellen, spellenontwikkelaars, etc. Beide dagen gaan de deuren open om 10:00.

Of je nu een fervent speler bent of slechts af en toe een spelletje speelt, of je met vrienden speelt of in het gezin: op honderden tafels worden spellen gedemonstreerd, van kort en eenvoudig tot lang en complex, met alle varianten tussenin.

We nodigen forumgebruikers uit om de komende dagen hun ervaringen te posten op het BSM-evenementenforum.

De organisatie van het Spellenspektakel stelde ook een plattegrond ter beschikking
Afbeelding
Meer info:

Labels:
Eis-T
Grote Dienaar

Re: Spellenspektakel - plattegrond

Bericht door Eis-T »

Handig! Ik hoopte dat het dit jaar - gezien de grote drukte vorig jaar - wat ruimer opgezet zou zijn. Ik had meer sardientjes-gevoel bij het Spellenspektakel dan op Essen Spiel.
Afbeelding
Een regionale bordspelagenda, blogs en meer: WageningenBoardGamers
Piet
Beheerder

Re: Spellenspektakel - plattegrond

Bericht door Piet »

Eis-T schreef: Handig! Ik hoopte dat het dit jaar - gezien de grote drukte vorig jaar - wat ruimer opgezet zou zijn. Ik had meer sardientjes-gevoel bij het Spellenspektakel dan op Essen Spiel.
De organisatie meldde eerder al dat ze niet meer beursvloer zouden aanbieden, maar het aantal tickets werd beperkt. Ik heb het exacte aantal niet voor ogen, maar de bezoekersaantallen mogen weinig groeien.

Dat zal natuurlijk niet helpen voor het sardientjes-gevoel. :D