Bordspelmania Uitgeversrally op Spel 2023
Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders
- Bart
- Beheerder
- Persoonlijke Ondertitel: Nou moe!
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Bordspelmania Uitgeversrally op Spel 2023
Net als voorgaande jaren zal Bordspelmania opnieuw met een infostand aanwezig zijn op Spel.
Op beide dagen delen we ook wedstrijdformulieren uit voor de telkens zeer gesmaakte BSM-Uitgeversrally.
Voor wie onze Uitgeversrally nog niet kent: op de beurs ga je op zoek naar informatie over een aantal spellen. Dankzij verschillende uitgevers mogen we een hele reeks spellen weggeven. In de late namiddag maken we de winnaars bekend.
Voor beide dagen is er een aparte wedstrijd en uiteraard ook een aparte prijzenpot. Deelname aan de BSM-Uitgeversrally is gratis.
Op beide dagen delen we ook wedstrijdformulieren uit voor de telkens zeer gesmaakte BSM-Uitgeversrally.
Voor wie onze Uitgeversrally nog niet kent: op de beurs ga je op zoek naar informatie over een aantal spellen. Dankzij verschillende uitgevers mogen we een hele reeks spellen weggeven. In de late namiddag maken we de winnaars bekend.
Voor beide dagen is er een aparte wedstrijd en uiteraard ook een aparte prijzenpot. Deelname aan de BSM-Uitgeversrally is gratis.
Labels:
- WTULTC
- Elfenkoning
Re: Bordspelmania Uitgeversrally op Spel 2023
Altijd leuk, maar als demoer ben ik er zelf iets minder blij mee. Ik merk namelijk dat er mensen zijn die alles doen om aan een antwoord te komen. Bijv. ongecontroleerd tussen de demotafels door lopen om dozen te checken etc... Dat werkt vind ik zelf niet echt prettig en om er voor te zorgen dat die mensen die antwoorden zoeken geef ik vaak maar snel het antwoord of ik stuur ze zelfs van de stand af (of in ieder geval weg van mijn demotafels, spelers aan de tafels hebben er namelijk ook last van).
- Bart
- Beheerder
Uiteraard willen deelnemers aan de BSM-Uitgeversrally graag een van de vele spellen willen winnen. Wie niet?
Deelnemers aan de wedstrijd bezoeken de verschillende uitgevers. Dat is en blijft het opzet. De ene is enorm blij met de extra aandacht, een ander vindt het overbodige drukte. Mogelijk heeft niet iedereen evenveel interesse in het spel op zich. Maar je krijgt als demonstrateur een gelegenheid om bezoekers aan te spreken en uit te nodigen voor een korte uitleg of demo, eventueel op een later moment. En wat is er op dat moment mooier dan spelers, potentiële kopers, te kunnen begeesteren en te overtuigen van het nieuwe, uitdagende en mooi uitgewerkte spel dat voor je op tafel ligt.
Deelnemers aan de wedstrijd bezoeken de verschillende uitgevers. Dat is en blijft het opzet. De ene is enorm blij met de extra aandacht, een ander vindt het overbodige drukte. Mogelijk heeft niet iedereen evenveel interesse in het spel op zich. Maar je krijgt als demonstrateur een gelegenheid om bezoekers aan te spreken en uit te nodigen voor een korte uitleg of demo, eventueel op een later moment. En wat is er op dat moment mooier dan spelers, potentiële kopers, te kunnen begeesteren en te overtuigen van het nieuwe, uitdagende en mooi uitgewerkte spel dat voor je op tafel ligt.
- WTULTC
- Elfenkoning
Klinkt leuk hoe je het vertelt, maar als het al druk op de stand is en je bent druk bezig met uitleg te geven zit je er niet op te wachten. Dan voelt het als extra onnodige druk.
- rober
- Standaard moderator
Tja. De een ervaart het zus, de ander zo.
Ik heb het in mijn demotijd nooit als vervelend ervaren. Eigenlijk meer zoals Bart het aangeeft. Juist het schakelen tussen de vele verschillende soorten bezoekers vind ik altijd erg leuk.
Ik heb het in mijn demotijd nooit als vervelend ervaren. Eigenlijk meer zoals Bart het aangeeft. Juist het schakelen tussen de vele verschillende soorten bezoekers vind ik altijd erg leuk.
All is fair in love, war and Carcassonne

- Bart
- Beheerder
Veel enthousiasme voor de BSM-Uitgeversrally op Spel.
Zij hopen uiteraard om een van de mooie spellenprijzen (of tickets voor Spel-o-Polis) te winnen.

Zij hopen uiteraard om een van de mooie spellenprijzen (of tickets voor Spel-o-Polis) te winnen.
- Bart
- Beheerder
En tenslotte de met veel belangstelling gevolgde prijsuitreiking en tevreden deelnemers.
Dank aan de deelnemende uitgevers en het fijne team!

Dank aan de deelnemende uitgevers en het fijne team!
- FORUM-Fed
- Professor Pimpel
- Persoonlijke Ondertitel: FORUM-Federatie vzw
- Contacteer:
Bedankt voor jullie aanwezigheid dit jaar ook weer!
- humske
- Wereldkampioen Carcassonne 2011
- Persoonlijke Ondertitel: Jippie-a-jee!
dank hiervoor, was weer erg leuk!
~ Always look on the bright side of life ~

- Bart
- Beheerder
Op zondag, traditioneel op Spel een dag met meer families, waren er duidelijk nog meer deelnemers die zoekend de beurs rondgingen met de formulieren van de BSM-Uitgeversrally. Daarna kwamen ze hun wedstrijdformulier indienen, maar niet vooraleer de schiftingsvraag in te vullen. Voor sommigen volstaat een wilde gok, voor anderen wordt het voelen, wegen en rekenen.

- Bart
- Beheerder
Een succes dat deels te danken was aan de mooie prijzenpot, maar ook -en niet in het minst- aan het enthousiaste BSM-team.

- Bart
- Beheerder
En dan volgde een laatste prijsuitreiking. Veel gezichten, vol hoop op een spellenprijs. Stralende en lachende winnaars.
Bedankt! We vonden het fijn om voor ieder van jullie deze Uitgeversrally te organiseren.
- Bart
- Beheerder
Bedankt
- Geronimo Games
- White Goblin Games
- Ravensburger
- 999 Games
- Keep Exporing Games
- Hot Games
- Cinnamon Games
- Chronos / Sound of Drums
- Boosterbox
- Asmodee
- Bannan Games
- Spel-o-Polis
- Duiker
- Gouverneur
- Persoonlijke Ondertitel: Keep Exploring Games
- Contacteer:
Jullie bedankt voor het organiseren. We moeten dit forum wel goed bekend houden 
Keep Exploring Games