Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
FORUM-Fed schreef:
We zagen en hoorden veel dingen die jullie goed vonden en ook een paar dingen die voor verbetering vatbaar zijn. We nemen die uiteraard onder de loep tegen de volgende editie die op 5 en 6 december 2020 zal doorgaan.
Echt de op 1 na slechtste datum die julle kunnen kiezen. Iedereen wil zijn kadootjes voor Sinetrklaasavond al ingepakt hebben. En dan in de middag al beginnen vieren om de volgende dag met een kater alles nog eens te bekijken.
ik zat nou juist te denken om volgend jaar eens die kant op te gaan. Maar met deze datum wordt dat inderdaad problematisch.
"Liefste kindjes, dit jaar heeft Sinterklaas jullie een ticketje gegeven om een heeeele dag te spelen in de knapste stad van Europa.
Groetjes,
Sinterklaas"
... ik zie het probleem niet. Ik zie het eerder als een opportuniteit!
Ik heb 5-6december alvast genoteerd.
En bravo aan alle vrijwilligers! Wij hebben ons om alle bovengenoemde redenen ook kostelijk geamuseerd... als kleine kinderen... een beetje positief nerveus voor wat komen zou... zoals de avond voor de Sint komt.