Spel 2019 - Jullie ervaringen

De grootste Belgische spellenbeurs is Spel in Antwerpen. Hier vind je alle informatie.

Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders

Pozman
Jakkiebak!

Re: Spel 2019 - Jullie ervaringen

Bericht door Pozman »

SGO schreef: De koffiekoeken waren ook een success en de taarten vlogen de deur uit....
Dat is mijn enige kritiek: wij dachten op zondag om 16h00 voor een traditionele koffie met taart te gaan, maar deze bleek helemaal op :eh:

Voor de rest een aangename dag beleefd: gezellige drukte, veel kunnen spelen, eten was zeker en vast OK en ales aan democratische prijzen :clap:

Labels:
humske
Wereldkampioen Carcassonne 2011
Persoonlijke Ondertitel: Jippie-a-jee!

Bericht door humske »

maartend schreef:
FORUM-Fed schreef: We zagen en hoorden veel dingen die jullie goed vonden en ook een paar dingen die voor verbetering vatbaar zijn. We nemen die uiteraard onder de loep tegen de volgende editie die op 5 en 6 december 2020 zal doorgaan.
Echt de op 1 na slechtste datum die julle kunnen kiezen. Iedereen wil zijn kadootjes voor Sinetrklaasavond al ingepakt hebben. En dan in de middag al beginnen vieren om de volgende dag met een kater alles nog eens te bekijken.
ik zat nou juist te denken om volgend jaar eens die kant op te gaan. Maar met deze datum wordt dat inderdaad problematisch.
~ Always look on the bright side of life ~

Afbeelding
Johanna
Caballero

Bericht door Johanna »

Voor mij is de datum gewoon helemaal prima. We verzetten pakjesavond gewoon :D
Kevin
Hazelnoot Ridder

Bericht door Kevin »

"Liefste kindjes, dit jaar heeft Sinterklaas jullie een ticketje gegeven om een heeeele dag te spelen in de knapste stad van Europa.

Groetjes,
Sinterklaas"

... ik zie het probleem niet. Ik zie het eerder als een opportuniteit!

Ik heb 5-6december alvast genoteerd.

En bravo aan alle vrijwilligers! Wij hebben ons om alle bovengenoemde redenen ook kostelijk geamuseerd... als kleine kinderen... een beetje positief nerveus voor wat komen zou... zoals de avond voor de Sint komt.

Verstuurd vanaf mijn SM-A750FN met Tapatalk
Afbeelding
Gesloten