Spel 2020 geannuleerd
Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders
- FORUM-Fed
- Professor Pimpel
- Persoonlijke Ondertitel: FORUM-Federatie vzw
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
- Contacteer:
Spel 2020 geannuleerd
Na uitgebreid overleg en gezien de omstandigheden met betrekking tot COVID-19, hebben we besloten om SPEL 2020 jammer genoeg niet te laten doorgaan. De gezondheid van ALLE bezoekers, standhouders en medewerkers is onze hoogste prioriteit. We willen absoluut geen enkel risico lopen dat iemand van jullie besmet en ziek zou worden.
Daarnaast willen we ook steeds een kwalitatieve beurs aanbieden, maar door de opgelegde coronamaatregelen is dit onmogelijk, hierdoor zou SPEL onherkenbaar zijn. Helaas zal er na 20 jaar voor het eerst geen editie van SPEL georganiseerd worden. We kijken uiteraard vooruit naar SPEL 2021 en hopen hierover zo snel mogelijk bericht te kunnen geven!
Daarnaast willen we ook steeds een kwalitatieve beurs aanbieden, maar door de opgelegde coronamaatregelen is dit onmogelijk, hierdoor zou SPEL onherkenbaar zijn. Helaas zal er na 20 jaar voor het eerst geen editie van SPEL georganiseerd worden. We kijken uiteraard vooruit naar SPEL 2021 en hopen hierover zo snel mogelijk bericht te kunnen geven!
Labels:
- pleunie.william
- Grote Dalmuti
- Persoonlijke Ondertitel: Andorsadeur
- mazinho
- Gouverneur
- Persoonlijke Ondertitel: Completionist
- Contacteer:
Re: Spel 2020 geannuleerd
Ik zal het missen om in de vroege ochtend naar Antwerpen te rijden, te parkeren aan de mistige Schelde die schittert in de ochtendzon en de kou van het najaar op mijn gezicht te voelen als ik uitstap om naar de Waagnatie te lopen. Zin in 2021.
- Erwin
- Nieuwsreporter
- Persoonlijke Ondertitel: ..........
- Contacteer:
Als ik het goed heb begrepen, zal je ook dan de mistige Schelde en de Waagnatie moeten missen, wegens de verhuizing naar een andere locatie.mazinho schreef: Ik zal het missen om in de vroege ochtend naar Antwerpen te rijden, te parkeren aan de mistige Schelde die schittert in de ochtendzon en de kou van het najaar op mijn gezicht te voelen als ik uitstap om naar de Waagnatie te lopen. Zin in 2021.
- mazinho
- Gouverneur
- Persoonlijke Ondertitel: Completionist
- Contacteer:
Echt waar?! Die locatie is zó bijzonder. Waar gaan we heen? Katoennatie wellicht?Erwin schreef:Als ik het goed heb begrepen, zal je ook dan de mistige Schelde en de Waagnatie moeten missen, wegens de verhuizing naar een andere locatie.mazinho schreef: Ik zal het missen om in de vroege ochtend naar Antwerpen te rijden, te parkeren aan de mistige Schelde die schittert in de ochtendzon en de kou van het najaar op mijn gezicht te voelen als ik uitstap om naar de Waagnatie te lopen. Zin in 2021.
-
Johanna
- Caballero
Heel jammer, maar ook heel logisch.
- woozle
- Stamhoofd
Spel zou normaal gezien vanaf dit jaar verhuizen naar Sint-Niklaas, 't Bau-Huis.mazinho schreef:Echt waar?! Die locatie is zó bijzonder. Waar gaan we heen? Katoennatie wellicht?Erwin schreef:Als ik het goed heb begrepen, zal je ook dan de mistige Schelde en de Waagnatie moeten missen, wegens de verhuizing naar een andere locatie.mazinho schreef: Ik zal het missen om in de vroege ochtend naar Antwerpen te rijden, te parkeren aan de mistige Schelde die schittert in de ochtendzon en de kou van het najaar op mijn gezicht te voelen als ik uitstap om naar de Waagnatie te lopen. Zin in 2021.

- Duiker
- Gouverneur
- Persoonlijke Ondertitel: Keep Exploring Games
- Contacteer:
Neee, die drankjes 's avonds in Antwerpen maken het weekend altijd..woozle schreef:Spel zou normaal gezien vanaf dit jaar verhuizen naar Sint-Niklaas, 't Bau-Huis.mazinho schreef:Echt waar?! Die locatie is zó bijzonder. Waar gaan we heen? Katoennatie wellicht?Erwin schreef:Als ik het goed heb begrepen, zal je ook dan de mistige Schelde en de Waagnatie moeten missen, wegens de verhuizing naar een andere locatie.mazinho schreef: Ik zal het missen om in de vroege ochtend naar Antwerpen te rijden, te parkeren aan de mistige Schelde die schittert in de ochtendzon en de kou van het najaar op mijn gezicht te voelen als ik uitstap om naar de Waagnatie te lopen. Zin in 2021.
Keep Exploring Games
-
AlliantieAJ
- Burgemeester
Ah amai, de verhuis naar de Waagnatie was te begrijpen maar het is z'n toffe locatie dat een nieuwe verhuis toch wel erg jammer zou zijn.
Was het te duur geworden? Nieuwe locatie handiger om in te richten?
Was het te duur geworden? Nieuwe locatie handiger om in te richten?
-
ThunderHorn
- Regenmaker
- Bart
- Beheerder
- Persoonlijke Ondertitel: Nou moe!
Ik verwacht dat er binnenkort een officiële communicatie komt.ThunderHorn schreef: Is er al iets geweten omtrent Spel 2021?