Jij gelooft niet zo in een kritische noot hè? Dat je er zelf slecht tegen kan is tot daar aan toe, maar dat je het voor anderen gaat opnemen... tja, opmerkelijk.Erwin schreef:Iemand anders vraagt 'genoeg azijnpisserij? tijd voor speelplezier........?'Robertopellizini schreef: Heb het al eerder hier gezegd, maar ik vind het toch lichtelijk laat. Zeker als je een 10-jarig feestje viert, dan verwacht je toch dat alles tijdig duidelijk is.
Patricia vraagt 2 terechte vragen en daar moet iemand anders op antwoord geven. Jullie enige antwoord is een verwijzing met 3 links die op geen van haar 2 vragen antwoord geven... Toch wel een beetje pijnlijk amateuristisch.
10 jaar Zuiderspel. 24+25 maart 2018
Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders
- Robertopellizini
- Genius
Re: 10 jaar Zuiderspel. 24+25 maart 2018
Labels:
- Erwin
- Nieuwsreporter
- Persoonlijke Ondertitel: ..........
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
- Contacteer:
Ik ben dol op de kritische noot (zowel actief als passief), maar heb een broertje dood aan zeikers en zeurkousen. Na mijn aanvankelijke waardering voor jouw kritische benadering, vond ik je afglijden naar een drammerig niveau. Daar zat geen grammetje 'opnemen voor anderen' bij, de boodschap was volledig op jou gericht.Robertopellizini schreef: Jij gelooft niet zo in een kritische noot hè? Dat je er zelf slecht tegen kan is tot daar aan toe, maar dat je het voor anderen gaat opnemen... tja, opmerkelijk.![]()
- el_crosso
- Burgemeester
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
- Contacteer:
Houdt het een beetje netjes beide heren 
Gaat om leuke aangelegenheid waar iedereen het beste voor wil lijkt mij.
Gaat om leuke aangelegenheid waar iedereen het beste voor wil lijkt mij.
- BrokenMill
- Grote Dienaar
- Contacteer:
Broken Mill zal demo's geven van het prototype van Heroes of Tenefyr. Je kan onze stand herkennen aan deze prachtige banner:aicirtap schreef: Verder mis ik ook nog de nodige spellen die worden gedemo-d. Bijvoorbeeld van ehitegoblin games.

- Zuiderspel
- Grote Dienaar
- Contacteer:
en de plattegrond....