Chimera Station

Spelprojecten op zoek naar financiers

Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders

Plaats reactie
SigiScsi
Fabrieksmanager
Contacteer:

Chimera Station

Bericht door SigiScsi »

Sinds gisteren back ik Chimera Station van TMG: https://www.kickstarter.com/projects/mi ... escription
Workerplacement met een twist: workers kunnen aangepast worden. Ruimtestation & aanpasbare alien workers: dat is alvast een winning thema hier. :wink:
Base pledge: 45$ + 20$ shipping
Deluxe pledge: 60$ + 20$ shipping

Ik ga voor de deluxe pledge met coins, maar hoop wel dat er nog wat leuke stretch goals verschijnen. De deluxe versie is een one off; base versie wordt retail.

Oh, en TMG heeft reeds gezegd niet hetzelfde fulfilment center te zullen gebruiken als die voor Thief's Market... :roll:

Rahdo preview:

Labels:
MADG0BLIN
Stamhoofd
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk

Re: Chimera Station

Bericht door MADG0BLIN »

Het ziet er leuk uit, maar ik vind het erg prijzig en met Spiel in het vooruitzicht sla ik hem even over.
Afbeelding
MeepleMaker
Garnaal
Contacteer:

Bericht door MeepleMaker »

MADG0BLIN schreef:Het ziet er leuk uit, maar ik vind het erg prijzig en met Spiel in het vooruitzicht sla ik hem even over.
Ziet er idd erg leuk uit, maar ik laat m ook even aan me voorbijgaan - zeker omdat het later ook gewoon in een retailversie te verkrijgen zal zijn...
Ravenstein
PIONier
Persoonlijke Ondertitel: You win some, lose s

Bericht door Ravenstein »

Ik ben ook interesse in dit spel. De reviews zijn in elk geval zeer positief. Als fan van het worker placement-subgenre lijkt dit iets voor mij. Ben er nog niet uit of ik de retail of de deluxe versie zal 'backen'...
SigiScsi
Fabrieksmanager
Contacteer:

Bericht door SigiScsi »

Blijkbaar wil TMG dat alle backers het spel hebben voor Spiel...

https://www.kickstarter.com/projects/mi ... ts/1951209
So instead of putting all of the games on the boat, we took the games that are going out to all of our backers and had them put on planes to be airlifted immediately to their respective fulfillment centers around the world. in fact, as you read this, it is likely that some of them are already there!

Bottom line - what does this mean? It means that we will be able to get your games sorted, addressed, and sent out during the first week of September, instead of having to wait until October or later.
MaartenM
Grote Dienaar
Persoonlijke Ondertitel: Maar dit geheel terzijde...

Bericht door MaartenM »

Ik heb de eerste kickstarter gemist en heb bijgevolg de euro edition afgelopen april gebacked.

Ik heb aangegeven dat ik ga afhalen op de spellenbeurs in Genk. Of bedoel je met jouw bericht dat ik hem nu toch in de bus ga krijgen?
Maar dit geheel terzijde....
dirk
Elfenkoning
Persoonlijke Ondertitel: Spelhamels Beerse

Bericht door dirk »

MaartenM schreef: Ik heb de eerste kickstarter gemist en heb bijgevolg de euro edition afgelopen april gebacked.

Ik heb aangegeven dat ik ga afhalen op de spellenbeurs in Genk. Of bedoel je met jouw bericht dat ik hem nu toch in de bus ga krijgen?
TMG had de eerste internationale editie, de tweede 'euro' edition die jij bedoeld is waarschijnlijk die van 'The game brewer', deze laatste is voorzien omstreeks 17 september en het hangt ervan af wat je gekozen hebt in je pledge manager hoe je deze ontvangt lijkt me ?
Elke 1ste zaterdag en 3de vrijdag van de maand: spelavond in Woonzorgcentrum Heiberg in Beerse! Gratis toegang voor iedereen!
MaartenM
Grote Dienaar
Persoonlijke Ondertitel: Maar dit geheel terzijde...

Bericht door MaartenM »

Ok duidelijk :-)
Maar dit geheel terzijde....
Plaats reactie