Er staat geen Julia in de backerslijst, dus je krijgt helemaal geen spel.terjul schreef:Hihi, dit klinkt echt heel grappig, maar.... ik heet Julia en geen Elena en dus krijg ik mijn spel niet thuis... Maar waar dan?Cwali schreef:Ik dacht dat je Julia heet? Maar als je Elena heet, dan krijg je het spel thuis.terjul schreef:Ik ben zaterdag op Ducosim maar heb echt geen idee of ik Nauru heb ingevuld?
Ik ga waarschijnlijk niet naar Essen en zou ik het spel alsnog zaterdag mee kunnen nemen, denk je?
Dat zou echt fijn zijn![]()
SAMARA ("Worker Timetrack" spel)
Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders
-
Cwali
- Uitgever
- Contacteer:
Re: SAMARA ("Worker Timetrack" spel)
Labels:
-
Cwali
- Uitgever
- Contacteer:
Wel een Julius, Justus en Jürgen ...Cwali schreef:Er staat geen Julia in de backerslijst, dus je krijgt helemaal geen spel.terjul schreef:Hihi, dit klinkt echt heel grappig, maar.... ik heet Julia en geen Elena en dus krijg ik mijn spel niet thuis... Maar waar dan?Cwali schreef:Ik dacht dat je Julia heet? Maar als je Elena heet, dan krijg je het spel thuis.terjul schreef:Ik ben zaterdag op Ducosim maar heb echt geen idee of ik Nauru heb ingevuld?
Ik ga waarschijnlijk niet naar Essen en zou ik het spel alsnog zaterdag mee kunnen nemen, denk je?
- terjul
- Burgemeester
- Contacteer:
Dit is een onaangename verrassing... ik was van overtuigd dat ik mee had gedaan met dit project....
Geen idee waar het is misgegaan.....
-
Cwali
- Uitgever
- Contacteer:
Go to kickstarter.com, log in, en je weet alles.terjul schreef:Dit is een onaangename verrassing... ik was van overtuigd dat ik mee had gedaan met dit project....
En als je daar toch bent, en niet meedeed, kan je dat meteen goedmaken door mee te doen met de huidige Factory Funner crowdfund.
- terjul
- Burgemeester
- Contacteer:
Ik had al gekeken op Kickstarter en zag dus dat Samara er niet tussen staat.
Ik heb de laatste tijd te veel gebackt en soms zie je door de bomen het bos niet meer....
En ik snap nog steeds niet hoe het kon gebeuren.
Echt heel jammer, want ik vond het echt de moeite waard
Ik heb de laatste tijd te veel gebackt en soms zie je door de bomen het bos niet meer....
-
Cwali
- Uitgever
- Contacteer:
Als een laatste stretch goal net niet gehaald was, konden we nu allemaal naar jou wijzen.terjul schreef:Ik had al gekeken op Kickstarter en zag dus dat Samara er niet tussen staat.
Het spel is vanaf de Essen-beurs wel te koop. De backers zijn iets goedkoper uit: 26,- inclusief expansie-set, terwijl de beursprijs in Essen 26,- voor het basisspel en 4,- voor de expansie-set is.
Factory Funner is na de crowdfund moeilijk nog te krijgen omdat dat spel speciaal voor de backers is.
- Elenitza
- Regenmaker
- Contacteer:
Ah mooiterjul schreef:Hihi, dit klinkt echt heel grappig, maar.... ik heet Julia en geen Elena en dus krijg ik mijn spel niet thuis... Maar waar dan?Cwali schreef:Ik dacht dat je Julia heet? Maar als je Elena heet, dan krijg je het spel thuis.terjul schreef:Ik ben zaterdag op Ducosim maar heb echt geen idee of ik Nauru heb ingevuld?
Wel grappig om zo ineens je naam voorbij te zien komen.
Ik ben echt heel benieuwd naar Samara, hopelijk is die er voor het weekend!
- Elenitza
- Regenmaker
- Contacteer:
Neem even contact op met Etwie.. die heeft denk ik een oplossing voor jeterjul schreef:Dit is een onaangename verrassing... ik was van overtuigd dat ik mee had gedaan met dit project....
- terjul
- Burgemeester
- Contacteer:
Dank je wel, Elena!Elenitza schreef:Neem even contact op met Etwie.. die heeft denk ik een oplossing voor jeterjul schreef:Dit is een onaangename verrassing... ik was van overtuigd dat ik mee had gedaan met dit project....
Ik heb met haar contact gehad en het is geregeld
- Elenitza
- Regenmaker
- Contacteer:
Je moet haar bedankenterjul schreef:Dank je wel, Elena!Elenitza schreef:Neem even contact op met Etwie.. die heeft denk ik een oplossing voor jeterjul schreef:Dit is een onaangename verrassing... ik was van overtuigd dat ik mee had gedaan met dit project....
Ik heb met haar contact gehad en het is geregeld
-
EEMBC
- Hazelnoot Ridder
Zojuist heb ik Samara ontvangen. Ziet er pico bello uit. Mooie uitgave Corné! Gefeliciteerd. Hoe het speelt hoop ik dit weekend te ervaren
Toch al een (kleine) opmerking: jammer dat er geen Nederlandstalige voormanborden bij zitten. Alleen in het Engels en Duits. Omdat er Nederlandse spelregels bij zitten had ik verwacht dat ook die in het Nederlands er bij zouden zitten. Speelt toch wat prettiger. Daarom een vraag: Is het mogelijk om die in het Nederlands op BGG te zetten zodat we ze kunnen downloaden? Het is allemaal niet dramatisch maar zoals gezegd, het speelt toch wat prettiger.
Toch al een (kleine) opmerking: jammer dat er geen Nederlandstalige voormanborden bij zitten. Alleen in het Engels en Duits. Omdat er Nederlandse spelregels bij zitten had ik verwacht dat ook die in het Nederlands er bij zouden zitten. Speelt toch wat prettiger. Daarom een vraag: Is het mogelijk om die in het Nederlands op BGG te zetten zodat we ze kunnen downloaden? Het is allemaal niet dramatisch maar zoals gezegd, het speelt toch wat prettiger.
-
Cwali
- Uitgever
- Contacteer:
Het is zoals het in de crowdfund campagne was voorgesteld. Is inderdaad indrukwekkend geworden IMO (gezien de pledge per spel) met de stretch goals erbij.EEMBC schreef:Zojuist heb ik Samara ontvangen. Ziet er pico bello uit. Mooie uitgave Corné! Gefeliciteerd. Hoe het speelt hoop ik dit weekend te ervaren![]()
File voor download? Misschien maken we dat om op bgg te plaatsen. Hmm, m'n ervaring is dat de tekst op de spelertableaus niet zo belangrijk is. Beter niet aan plakken van Nederlandse prints beginnen.
-
Dirk_M
- Party Animal
En hier is hij ook binnen. Ziet er heel goed uit! 
- Elenitza
- Regenmaker
- Contacteer:
Oeh, ik kan niet wachten tot ik thuis ben 
Hopen dat het binnen is, en niet dat ze het morgen ofzo weer proberen.
Hopen dat het binnen is, en niet dat ze het morgen ofzo weer proberen.
-
EEMBC
- Hazelnoot Ridder
Gisteren voor het eerst gespeeld, met 3, en in een uur incl uitleg klaar. Goed, vlot spel, mijn medespelers waren er ook over te spreken
Ondanks de eenvoudige spelregels toch een paar vraagjes (eigenlijk meer ter bevestiging
)
- Het aantal kracht dat je in een kolom plaatst bepaalt in welke rij je een gebouw/gereedschap kunt pakken, dus de krachten van je arbeiders die er al staan negeren?
- Je mag ook uit een rij kiezen die lager is dan de krachten die je in die maand plaatst? Maw. als ik 3 krachten plaats mag ik ook uit een rij van 1 of 2 kracht kiezen?
- Volgens de spelregels plaats je een vrouw op de laatste maand van het tijdspoor. Wij hebben er voor gekozen dat het altijd 9 maanden is. We telden dus door op de de tijdspoortegel die op dat moment nog bij 'now' lag. Hetzelfde als we een gebouw wilden bouwen dat in kolom 7, 8 of 9 ligt en het tijdspoor is daar aan voorbij; wij telden de maanden door op het eerste maandblok. Dit heeft geen verstrekkende gevolgen neem ik aan? Het is alleen onhandiger om de tijdspoortegel weer achteraan te plaatsen als die is afgewerkt
. Misschien dat het met meer spelers niet te doen is, maar met 3 werkte het goed.
Al bij al een leuke kennismaking en een goede eerste indruk!
Ondanks de eenvoudige spelregels toch een paar vraagjes (eigenlijk meer ter bevestiging
- Het aantal kracht dat je in een kolom plaatst bepaalt in welke rij je een gebouw/gereedschap kunt pakken, dus de krachten van je arbeiders die er al staan negeren?
- Je mag ook uit een rij kiezen die lager is dan de krachten die je in die maand plaatst? Maw. als ik 3 krachten plaats mag ik ook uit een rij van 1 of 2 kracht kiezen?
- Volgens de spelregels plaats je een vrouw op de laatste maand van het tijdspoor. Wij hebben er voor gekozen dat het altijd 9 maanden is. We telden dus door op de de tijdspoortegel die op dat moment nog bij 'now' lag. Hetzelfde als we een gebouw wilden bouwen dat in kolom 7, 8 of 9 ligt en het tijdspoor is daar aan voorbij; wij telden de maanden door op het eerste maandblok. Dit heeft geen verstrekkende gevolgen neem ik aan? Het is alleen onhandiger om de tijdspoortegel weer achteraan te plaatsen als die is afgewerkt
Al bij al een leuke kennismaking en een goede eerste indruk!