Brass: Lancashire en Brass: Birmingham
Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders
-
kattaklop
- Garnaal
-
vrieskist
- Hazelnoot Ridder
Re: Brass: Lancashire en Brass: Birmingham
Aha, lekker handig zo'n tracking systeem!Milouts schreef:Dat had ik ook, maar ineens was ‘ie bezorgd! Tracking hoeft dus niet heel betrouwbaar te zijn.vrieskist schreef: Hier weinig verandering in mijn track & trace, al paar dagen hetzelfde bericht dat het is aangemeld maar nog niet is ingeleverd![]()
-
Milouts
- Sojaboon
Zeker. Tracking met verrassingseffect.vrieskist schreef:Aha, lekker handig zo'n tracking systeem!Milouts schreef:Dat had ik ook, maar ineens was ‘ie bezorgd! Tracking hoeft dus niet heel betrouwbaar te zijn.vrieskist schreef: Hier weinig verandering in mijn track & trace, al paar dagen hetzelfde bericht dat het is aangemeld maar nog niet is ingeleverd![]()
-
Wim G.
- Garnaal
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Vanmorgen ook binnen gekregen. 
-
vrieskist
- Hazelnoot Ridder
Ik wacht nog steeds, eerste keer verzenden was er iets mis gegaan.
-
Jerome
- Gouverneur
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Ik heb inmiddels de spellen in m’n handen gehad en zit nu wel met een beetje spijt dat ik niet meegedaan heb in de Kickstarter. Nou ja, het kwam toen gewoon erg slecht uit...
Jammer dus voor mij van de pokerchips want die zijn echt gaaf, maar de rest van beide spellen blijft hetzelfde.
Resteren de vragen:
Wat wordt de verkoopprijs van de retail edities?
Bij welke booth kan ik ze vinden op Spiel?
Jammer dus voor mij van de pokerchips want die zijn echt gaaf, maar de rest van beide spellen blijft hetzelfde.
Resteren de vragen:
Wat wordt de verkoopprijs van de retail edities?
Bij welke booth kan ik ze vinden op Spiel?
-
AlliantieAJ
- Burgemeester
Eindelijk aangekomen ... helaas heeft Birmingham kleine schade aan hoek (binnenzijde gescheurd) en wat is dat met de iron clays, zelfs ondersteboven in de insert steek het uit? Een mooie insert is prachtig maar ik heb het toch maar zelden tot perfectie gezien.
-
Traquan
- Stamhoofd
Wat vervelend dat het gescheurd is, even reclameren denk ik. Bij mij passen de iron clays (ondersteboven) wel goed in de insert, althans bij Lancashire (Birmingham nog niet geopend).
Heb je al het karton verwijderd dat ONDER de insert zit? Wellicht drukt dat de boel wat omhoog.
Heb je al het karton verwijderd dat ONDER de insert zit? Wellicht drukt dat de boel wat omhoog.
-
AlliantieAJ
- Burgemeester
Ik denk dat het al gescheurd was voor dat het in de verpakking kwam, die was verder niet beschadigd. Ook wel lastig voor Roxley om al die kleine beschadigingen al dan niet op te lossen. Het is ook niet zo erg beschadigd maar het is natuurlijk wel jammer.Traquan schreef: Wat vervelend dat het gescheurd is, even reclameren denk ik. Bij mij passen de iron clays (ondersteboven) wel goed in de insert, althans bij Lancashire (Birmingham nog niet geopend).
Ik heb inderdaad de insert eruit gehaald en verschoot nogal omdat er zoveel karton uitviel
Past de tray dan helemaal? Of steekt het nog niet iets naar boven?
Bij de addon filout box zit er op de achterzijde een lelijke witte sticker met code, zou je die eraf kunnen halen?
-
vrieskist
- Hazelnoot Ridder
Zou eindelijk de spellen binnen maar helaas met schade. De verzenddoos had al een flinke deuk en dus een van de twee spellen ook. Zucht, wordt het nog een langer traject zo.
De spellen zitten in principe trouwens goed verpakt (spel in doos, in een doos). Maar als ze bij het verzenden dan de boel laten vallen, tsja...
De spellen zitten in principe trouwens goed verpakt (spel in doos, in een doos). Maar als ze bij het verzenden dan de boel laten vallen, tsja...
-
AlliantieAJ
- Burgemeester
Idd, vervelend, nu wel gezegd, de opties die Roxley aangeeft zijn wel goed in mijn geval ...vrieskist schreef: Zou eindelijk de spellen binnen maar helaas met schade. De verzenddoos had al een flinke deuk en dus een van de twee spellen ook. Zucht, wordt het nog een langer traject zo.