Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Ik ga in ieder geval een exemplaar kopen. Zijn er meer mensen geïnteresseerd? Misschien kunnen we samen iets regelen en zo de verzendkosten wat reduceren (€ 7,90).
Bored Gaymer schreef:Hmm..is er ook een Essen pick-up mogelijk? Kan het even zo snel niet vinden.
In de commentaren stond dat er geen Essen pick-up mogelijk was
Klopt. Essen pickup is niet mogelijk, hij schijnt niet op tijd klaar te zijn. Hoewel dat vreemd is want op de site staat early october release en Essen is de 16e... Ik vond het nogal een wazig verhaal, maar Essen pickup doen ze niet.
"If everything seems under control, you're not going fast enough" - Mario Andretti
Bellegar schreef:Klopt. Essen pickup is niet mogelijk, hij schijnt niet op tijd klaar te zijn. Hoewel dat vreemd is want op de site staat early october release en Essen is de 16e... Ik vond het nogal een wazig verhaal, maar Essen pickup doen ze niet.
Misschien hebben ze geen zin in het logistieke gedoe rond een uitlevering op de beurs (HiG heeft daar alleen demostands, geen verkoop).
Dit lijkt me een super leuk spel. Maar begrijp ik nu goed dat dit spel niet (meer) in de winkel komt te liggen en dat dit nog je enige kans is om er een te bemachtigen?
suzanne24 schreef:Dit lijkt me een super leuk spel. Maar begrijp ik nu goed dat dit spel niet (meer) in de winkel komt te liggen en dat dit nog je enige kans is om er een te bemachtigen?
Je kan de oude versie van 999games 2de hands kopen.
suzanne24 schreef:Dit lijkt me een super leuk spel. Maar begrijp ik nu goed dat dit spel niet (meer) in de winkel komt te liggen en dat dit nog je enige kans is om er een te bemachtigen?
Je kan de oude versie van 999games 2de hands kopen.
Ja dat snap ik........maar de nieuwe komt dus niet tzt in de winkel te liggen?
suzanne24 schreef:Ja dat snap ik........maar de nieuwe komt dus niet tzt in de winkel te liggen?
Misschien heb ik iets gemist, maar ik lees nergens dat het spel na afloop van het krautfunding project niet via de winkels wordt verkocht.
Ik ook nergens letterlijk hoor...maar dacht dat zo tussen de regels door te lezen. Plus ik ben nog niet zo bekend met dat "kickstarter" gedoe.
Ik ben enkel blij als het wel zo is hoor:)
roubosga schreef:Weet iemand al iets meer?
De Belgische Internetwinkels hebben hem niet en op Amazon.de zijn er nog maar 5 "auf Lager".
Ik heb zelf mijn gebackte copy al een tijdje in de kast staan, maar ik geloof dat ik hem ook al ergens in een winkel heb zien liggen. Ik denk dat dat ergens op een beurs geweest is.
"If everything seems under control, you're not going fast enough" - Mario Andretti