Advertentieblocker gedetecteerd: Onze website is mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Vragen wij u vriendelijk uw advertentieblocker uit te schakelen ter ondersteuning van onze site.
Ik woon in Den Haag, maar misschien kan iemand dat spel me da overbringen.
So: ik wil graag ook een copie met de uitbreiding for Shipwrights.
Bedankt
Hoi csukisz,
Als je in Nederland woont is het waarschijnlijk beter om zelf een pledge te doen, zeker als je de uitbreiding erbij wil. Anders wordt het zeer verwarrend. Ik kreeg nu al van Shem (campagneleider van RotNS op Kickstarter) een berichtje of het juist was dat ik een pledge deed voor 3 kopies.
I see. Unfortunately Kickstarter does not accept maestro cards.
Thanks anyways
csukisz
bxpe schreef:
csukisz schreef:Hi,
Ik woon in Den Haag, maar misschien kan iemand dat spel me da overbringen.
So: ik wil graag ook een copie met de uitbreiding for Shipwrights.
Bedankt
Hoi csukisz,
Als je in Nederland woont is het waarschijnlijk beter om zelf een pledge te doen, zeker als je de uitbreiding erbij wil. Anders wordt het zeer verwarrend. Ik kreeg nu al van Shem (campagneleider van RotNS op Kickstarter) een berichtje of het juist was dat ik een pledge deed voor 3 kopies.
Heeft er iemand Raiders of the North Sea al gespeeld? Ik heb gehoord dat het een redelijk cutthroat spel is, klopt dat? En verschilt het voldoende van Champions of Midgard om een aankoop te rechtvaardigen, aangezien we CoM al hebben? Mijn vrouw en ik spelen dat soort spellen graag en eentje meer is altijd beter dan eentje minder.
Ik heb hem voorlopig twee keer gespeeld maar telkens met twee spelers.
Het is een typische worker placement maar dan met een kleine twist eraan, je zet één worker ergens in en voert de actie uit en je neemt één worker terug van de drie beschikbare en voert die actie ook uit. Er zijn drie sterktes van workers en die hebben allen hun speciale eigenschappen. Het eigenaardige is in deze dat je dus geen eigen pool opbouwt van workers maar dat alle verkregen workers gemeenschappelijk goed worden. Je moet namelijk eerst je worker plaatsen en daarna pas eentje terug halen van het bord.
Het is redelijk cutthroat, zeker als je met meer als twee speelt. Het gebeurde nu met twee al vaak dat je opponent net hetgene deed wat jij wilde doen en dan moet je weer veranderen van tactiek. Met meer zal dat alleen maar verergeren. Groot voordeel van RotNS is ook de speelduur, met twee duurt ie zeker geen uurtje als je hem wat kent.
Champions of Midgard heb ik nog niet gespeeld dus van een verschil kan ik (voorlopig) nog niets zeggen. Ben wel benieuwd naar CoM maar dan ga ik nog eens naar Wim moeten gaan spelen denk ik (hint @Wim)
Elke 1ste zaterdag en 3de vrijdag van de maand: spelavond in Woonzorgcentrum Heiberg in Beerse! Gratis toegang voor iedereen!
dirk schreef:Ben wel benieuwd naar CoM maar dan ga ik nog eens naar Wim moeten gaan spelen denk ik (hint @Wim)
Yes please
Ik heb CoM nu 2x gespeeld met 4 spelers en voorlopig ben ik nog wat 'underwhelmed', maar ik heb het gevoel dat ik gewoon nog iets gemist heb. De eerste keer hadden mijn medespelers niet echt superveel zin in een spel, maar deden ze toch mee voor mij, maar de sfeer was toen toch iets minder. De 2de keer leek het me een interessante piste om me te focussen op zoveel mogelijk Destiny cards en dat bleek toch geen goed idee wat resulteerde in wat saaie game play voor mij.
Ik ben ook zeer benieuwd naar Raiders dus Dirk, mss kunnen we gewoon beide spellen na elkaar spelen om daarna een goede vergelijking te kunnen maken
Alleen zal dit maar een magere maand worden voor spellen aangezien mijn weekends vrij vol zitten...
SPELHAMELS BEERSE:
Elke 1ste zaterdag en 3de vrijdag vd maand: gratis spelavond in WZC Heiberg in Beerse!
meer info op onze website en Facebook [WIM]
dirk schreef:Ben wel benieuwd naar CoM maar dan ga ik nog eens naar Wim moeten gaan spelen denk ik (hint @Wim)
Yes please
Ik heb CoM nu 2x gespeeld met 4 spelers en voorlopig ben ik nog wat 'underwhelmed', maar ik heb het gevoel dat ik gewoon nog iets gemist heb....
Mij ??
The Iced One schreef:
Ik ben ook zeer benieuwd naar Raiders dus Dirk, mss kunnen we gewoon beide spellen na elkaar spelen om daarna een goede vergelijking te kunnen maken ....
Lijkt me een zeer goed idee !!
The Iced One schreef:
Alleen zal dit maar een magere maand worden voor spellen aangezien mijn weekends vrij vol zitten....
Misschien toch maar eens opteren om een dagje in de week vrij te maken ??
Hoeft ni perse om 20u00, mag ook vroeger voor mij ?
Elke 1ste zaterdag en 3de vrijdag van de maand: spelavond in Woonzorgcentrum Heiberg in Beerse! Gratis toegang voor iedereen!
Yes please
Ik heb CoM nu 2x gespeeld met 4 spelers en voorlopig ben ik nog wat 'underwhelmed', maar ik heb het gevoel dat ik gewoon nog iets gemist heb....
Mij ??
The Iced One schreef:
Ik ben ook zeer benieuwd naar Raiders dus Dirk, mss kunnen we gewoon beide spellen na elkaar spelen om daarna een goede vergelijking te kunnen maken ....
Lijkt me een zeer goed idee !!
The Iced One schreef:
Alleen zal dit maar een magere maand worden voor spellen aangezien mijn weekends vrij vol zitten....
Misschien toch maar eens opteren om een dagje in de week vrij te maken ??
Hoeft ni perse om 20u00, mag ook vroeger voor mij ?
Beide spellen in ieder geval niet weg doen voordat ik ze eens ben komen proberen