Is Rhenen dan niet praktisch? Ik krijg nu die van jouw en van iemand uit Rhenen naar Nijmegen. Ik krijg er 5 dus het zou wat mij betreft dan ook direct naar 1 van jullie kunnen dan.hanh43 schreef: Dank voor al je inspanningen, ik waardeer dat zeer.
Opmerking: Als je gaat verzenden, moet ik daarvoor van Wolfheze naar Nijmegen. Dat is, samen met de verzendkosten die mij worden doorberekend, duurder dan rechtstreekse verzending naar mijn huisadres. Ik zou aan dat laatste dus de voorkeur geven. Is dat haalbaar?
Han
Snowdonia (Deluxe Master Set)
Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders
-
finalstruggle
- Geheim Genootschap
Re: Snowdonia (Deluxe Master Set)
Labels:
-
hanh43
- Grote Dienaar
- Persoonlijke Ondertitel: spoorzoeker
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Hoi Mark,finalstruggle schreef: Is Rhenen dan niet praktisch? Ik krijg nu die van jouw en van iemand uit Rhenen naar Nijmegen. Ik krijg er 5 dus het zou wat mij betreft dan ook direct naar 1 van jullie kunnen dan.
Ik geef de voorkeur aan de Wageningen-optie die we per PB besproken hebben. Die optie lijkt me trouwens ook voor Rhenen heel interessant...
Han
-
jvdv
- Jakkiebak!
Wat is de status van de verdere distributie? 
-
Tyrael
- Veenboer
Ik heb gisteren een doos kunnen kopen waarin de andere kan met padding errond. Morgen meer info.
-
jvdv
- Jakkiebak!
Super, ik snap dat dit een flinke operatie is die je naast je reguliere bezigheden moet doen! 
-
CrowdFinder
- Party Animal
Zelf heb ik het niet genomen - enkel geholpen met distributie, maar voor wie deze niet meer willen, ik ben kandidaat. PM me als je het weg wilt doen.
-
hanh43
- Grote Dienaar
Nu de spellen verzonden zijn, zou ik graag weten waar ik mijn spel kan ophalen. Ik moet in Amersfoort, bij Karin Klein Middelink zijn, maar heb verder geen enkel contactgegeven.
Karin, zou je je willen melden per PB of per e-mail (han.heidema@hetnet.nl)? Bij voorbaat vriendelijke dank!
Han
Karin, zou je je willen melden per PB of per e-mail (han.heidema@hetnet.nl)? Bij voorbaat vriendelijke dank!
Han
-
Tyrael
- Veenboer
CF heeft een PM systeem. Karin is daarop bereikbaar.hanh43 schreef: Nu de spellen verzonden zijn, zou ik graag weten waar ik mijn spel kan ophalen. Ik moet in Amersfoort, bij Karin Klein Middelink zijn, maar heb verder geen enkel contactgegeven.
Han
-
hanh43
- Grote Dienaar
Goed dat te weten. Maar hoe kom ik in dat systeem?Tyrael schreef: CF heeft een PM systeem. Karin is daarop bereikbaar.
Han
-
Tyrael
- Veenboer
Je gaat naar http://www.crowdfinder.be, logt in, en dan zie je "Mijn berichten" staan. Daar kan je de naam van Karin invullen, op haar naam klikken en dan een bericht sturen.hanh43 schreef:Goed dat te weten. Maar hoe kom ik in dat systeem?Tyrael schreef: CF heeft een PM systeem. Karin is daarop bereikbaar.
Han
-
hanh43
- Grote Dienaar
Dank je voor je heldere instructie! Weer wat geleerd...Tyrael schreef: Je gaat naar http://www.crowdfinder.be, logt in, en dan zie je "Mijn berichten" staan. Daar kan je de naam van Karin invullen, op haar naam klikken en dan een bericht sturen.
Han
-
jvdv
- Jakkiebak!
Ik heb mijn exemplaar binnen! Het is een prachtig pakket, en al zijn er errata, verwacht ik dat het spel een enorme hoeveelheid speelplezier zal opleveren.
Dank aan allen die dit mogelijk hebben gemaakt, met name Dirk, Dennis en Marnix!
Dank aan allen die dit mogelijk hebben gemaakt, met name Dirk, Dennis en Marnix!
-
MickyS
- Garnaal
Ik heb hem binnen. Hartelijk dank voor de organisatie!
"Rock over London. Rock on Chicago."
-
Tyrael
- Veenboer
Graag gedaan.
Vandaag wordt de Kickstarter voor Yedo Deluxe Master Set gelanceerd. Ik doe hiervan de groepsaankoop
Vandaag wordt de Kickstarter voor Yedo Deluxe Master Set gelanceerd. Ik doe hiervan de groepsaankoop
-
Siroj
- Locomotief
Via Crowdfinder?Tyrael schreef: Graag gedaan.
Vandaag wordt de Kickstarter voor Yedo Deluxe Master Set gelanceerd. Ik doe hiervan de groepsaankoop![]()