Lisboa Vital Lacerda

Spelprojecten op zoek naar financiers

Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden

SigiScsi
Fabrieksmanager

Re: Lisboa Vital Lacerda

Bericht door SigiScsi »

el_crosso schreef:
SkippyNL schreef:Tot nu toe heb ik via KS mijn pledge gedaan. Ik ben nog steeds aan het kijken of ik het via Philibert kan gaan doen.
Nadeel kan zijn natuurlijk als het via derde gaat, dat het dan niet bij de campaign doelen terecht komt of worden die via Philibert alsnog meegenomen in aantal pledges?
Die worden wel degelijk bij de KS som opgeteld en tellen dus mee voor SG's.
https://www.kickstarter.com/projects/20 ... escription
UPDATE 10AM Nov. 21:

$46,453 Pledged from 495 World Backers Total = 2,452 Backers & $244,294 Pledged

We will be regularly updating (about every three days) the combined Pledges and Backer counts from all of our International partners for orders taken between Nov. 15 and Dec. 15. The total of all such orders when added to our Kickstarter totals will be used to determine the achieved Stretch Goals!

Labels:
el_crosso
Burgemeester
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk

Bericht door el_crosso »

Dat is een goede zaak en goed dat ze dat zo duidelijk hebben gemaakt :clap:
SkippyNL
Garnaal

Bericht door SkippyNL »

Philibert is wel degelijk een optie. Weet iemand hoe snel zij de KS doorsturen? Zit daar veel verschil in met de backers via KS zelf?
Afbeelding
Ilse23
Fabrieksmanager
Persoonlijke Ondertitel: Omdat spelen moet!

Bericht door Ilse23 »

Bij vinhos hadden sommige mensen die via Philibert bestelden het eerder dan de backers via kickstarter zelf, maar op zich was dat een kwestie van dagen.
Afbeelding
AlliantieAJ
Burgemeester

Bericht door AlliantieAJ »

arne schreef: Ik zoek nog steeds een persoon uit de omgeving die graag mee besteld bij Philibert.
Of iemand die iets verder af woont en graag een keertje langskomt om samen een spellendagje te doen met een officiële overhandiging en speelsessie van Lisboa :D
Ik ga dan toch maar overstag :D
SkippyNL
Garnaal

Bericht door SkippyNL »

Ik weet niet of je de coins ook via Philibert kunt bestellen, maar ik overweeg het zeker. Er zijn nog 2 weken ;)

Afgelopen zaterdag Lisboa op Tabletopia gespeeld onder begeleiding van Vital Lacerda. Door de extra geschiedenis achter de mechanismes klikte het gelijk. Ik kan niet wachten tot ik het echt op tafel kan gaan leggen.
Afbeelding
SigiScsi
Fabrieksmanager

Bericht door SigiScsi »

SkippyNL schreef: Ik weet niet of je de coins ook via Philibert kunt bestellen, maar ik overweeg het zeker. Er zijn nog 2 weken ;)
Het zal pas duidelijk worden na de KS of de coins uberhaupt wel beschikbaar zijn voor ons...
The metal coins add-on will definitely be available to Backers in the US and Canada. There are some issues that would need to be resolved before we can say that they will be available in the EU and elsewhere. Please be patient and wait until the post-KS survey has been circulated to order you metal coins. By that time we will know the situation regarding the coins' availability in the EU and we should also be able to give you information about shipping costs for these (heavy) coins.
Via een Philibert pre-order weet ik niet of je toegang krijgt tot de KS pledge manager. Dus heb ik daarnaast de KS zelf gepledged voor 1$... 8)
AlliantieAJ
Burgemeester

Ik heb nog navraag gedaan bij Philibernet voor de metalen munten. Ze zijn er volop mee bezig en laten iets weten wanneer het duidelijk is. Vermoedelijk moeten hun ook wachten tot na de campagne.

Heeft er iemand een idee of Lisboa ook zo plastieken afsluiting heeft in de doos zoals bijvoorbeeld bij The Gallerist? Dat vond ik erg geslaagd ...
BorisK
Garnaal

Bericht door BorisK »

AlliantieAJ schreef: Ik heb nog navraag gedaan bij Philibernet voor de metalen munten. Ze zijn er volop mee bezig en laten iets weten wanneer het duidelijk is. Vermoedelijk moeten hun ook wachten tot na de campagne.

Heeft er iemand een idee of Lisboa ook zo plastieken afsluiting heeft in de doos zoals bijvoorbeeld bij The Gallerist? Dat vond ik erg geslaagd ...
Ergens in de comments vertelde ze dat ook lisboa een plastic insert/deksel krijgt volgens mij
Afbeelding
AlliantieAJ
Burgemeester

BorisK schreef:
AlliantieAJ schreef: Ik heb nog navraag gedaan bij Philibernet voor de metalen munten. Ze zijn er volop mee bezig en laten iets weten wanneer het duidelijk is. Vermoedelijk moeten hun ook wachten tot na de campagne.

Ergens in de comments vertelde ze dat ook lisboa een plastic insert/deksel krijgt volgens mij
Fantastisch!
el_crosso
Burgemeester

Bericht door el_crosso »

Gaat er nog een Nederlandse groepspledge komen spel vrienden?
el_crosso
Burgemeester

Bericht door el_crosso »

el_crosso schreef: Gaat er nog een Nederlandse groepspledge komen spel vrienden?
Iemand die anders samen wil bestellen bij Philibertnet om ook de verzending van 4,95 nog te drukken ;-)?
BorisK
Garnaal

Bericht door BorisK »

Heb het al alleen besteld via philibert, voor 20€ andere spellen erbij besteld en verzenden is gratis. (Die spellen komen natuurlijk wel pas als lisboa er is)
Afbeelding
el_crosso
Burgemeester

Bericht door el_crosso »

BorisK schreef: Heb het al alleen besteld via philibert, voor 20€ andere spellen erbij besteld en verzenden is gratis. (Die spellen komen natuurlijk wel pas als lisboa er is)
Klopt, dat dus....hoe kan ik dat nu kiezen hahaha :roll:
JensVerwaest
Party Animal

Bericht door JensVerwaest »

Nog iemand uit het Antwerpse die samen met mij wil bestellen bij Philibert?

(Indien niet te ver, breng ik hem gratis)
Afbeelding