Ik ben het helemaal met je eens. Ga het spel zeker kopen, maar ben er nog niet over uit of ik dat via kickstarter doe of dat ik hem in essen koop.dirksk schreef:Ja ik heb er wat over gezegd in de comments van de project pagina. Ik vind verschillende dingen erg apart; de opmerking dat er gekeken is om de verzending naar de US gratis te maken maar dat de pledge levels dan €10 duurder uit zouden vallen. Met andere woorden wij betalen nu zowiezo extra om de verzending voor de €6 en €9 te drukken. Daarnaast de reactie van Juma zelf dat de shipping quotes direct van zijn fullfilment partner afkomt. Sorry dat ik dit heel bot ga zeggen maar daar geloof ik geen hout van. Ik verzend voor heel westelijk EU tot 2 kg voor €10 en ik wordt niet gesubsidieerd. Begrijp me niet verkeerd, het spel ziet er heel erg tof uit en de prijs kwaliteit verhouding, €39 is ook helemaal niet slecht! Zelfs voor de Deluxe versie, 70 metal coins en een box sleeve is €59 ook helemaal niet extreem duur te noemen. Ik vind het jammer dat het project in mijn ogen geen duidelijke transparantie heeft wbt de verzendkosten. Naar mijn idee heeft het meer te maken hoe groot de afzetmarkt is in de landen waar de verzendkosten gedrukt worden, zoals FR US en CA. Ik gun elke ontwerper van een spel een goede winst marge, er gaat zoveel bloed zweet en tranen in het ontwerpen zitten dat je er best wat aan over mag houden!el_crosso schreef: Loopt nu net een discussie met de creator en wat Nederlanders over de shipping.
(mensen van dit forum toevallig?)
Ziet er weinig hoopvol uit voor shipping (of Essen pick up).
Dat is toch wel jammer voor een project welke ook nog eens uit de EU zelf komt.
Nou dat waren ' my two cents' over dit onderwerp. Reacties zijn welkom in zowel de vorm van kritiek als mensen die het met mij eens zijn
Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk