Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
MikeBzonderpuntje schreef:
Wow, best goedkoop om je Wallace collectie aan te vullen. Als je ze nog niet hebt. Lage prijzen voor Mythotopia, Ships en Field of Glory. En Moongha Invaders helemaal voor een spotprijs. Als ik 'm niet al 2x zou hebben (1e en 2e editie) zou ik dat nu doen. Ships is ook interessant geprijsd, en die heb ik nog niet, hmmm.
Jammer dat de aanbieding niet geldt voor A Handfull of Stars.
Ik heb de verzendkosten opgevraagd voor de add ons!
Antwoord van SchilMil Games:
Hi, the shipping charges are all based on weight, so if an extra game takes your order total over a weight-break then the price will go up a bit. However, if you already have a carton of six, the next weight break is quite a lot higher so you can probably add several other games for the same shipping cost.
MikeBzonderpuntje schreef:
Nou, dan wil ik wel een Ships toevoegen.
Hey Mike,
Tegenvaller: bij het invullen van de survey kwam er doodleuk toch nog verzendkosten bij van 52 NZD!!
Ik heb meteen opheldering gevraagd bij de makers: de groepsorder zit blijkbaar toch net tegen de grens van de duurdere verzendkosten aan. Ze kunnen Ships separaat versturen voor 30 NZD. Zou je dit nog willen?
Productie gaat voorspoedig en is bijna klaar! Korte unboxing video in de update. Planning voor fulfillment is nog steeds september 2018, dus ik ga voorzichtig uit van levering in oktober.
Kleine hiccup in de productie, waardoor de planning een paar weken vertraagd is. De verwachting is dat fullfilment mid-oktober gaat starten. Dus ik ga uit van levering eind oktober / begin november.
Expected ETA (at ports)
Europe: 5th-11th October
USA/Canada: 6th October
Australia/NZ: 21st September
Brazil - TBC
Asia - TBC but likely to be sooner than all the above.