https://www.kickstarter.com/projects/cw ... board-game
Lang voorbereid, nu eindelijk tijd om te slapen. Oh nee, ik moet campagne voeren.
(Vragen kun je hier, of daar, stellen.)
Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders
Ik denk het wel omdat de spelregels dan gesigneerd zijn. Dat is bij de pledge van 2 spellen niet zo.The Iced One schreef: Is het overigens de bedoeling dat een pledge voor 3 spellen (24€/stuk) duurder uitkomt per spel dan één voor 2 spellen (23,5€/stuk) of mis ik iets?
Vandaar mijn vraag, zou zomaar de bedoeling kunnen zijn, maar fouten kunnen ook gebeuren natuurlijk (hoewel die bij een Ks-project ongetwijfeld getriplecheckt wordenmaxitaxi777 schreef:Ik denk het wel omdat de spelregels dan gesigneerd zijn. Dat is bij de pledge van 2 spellen niet zo.The Iced One schreef: Is het overigens de bedoeling dat een pledge voor 3 spellen (24€/stuk) duurder uitkomt per spel dan één voor 2 spellen (23,5€/stuk) of mis ik iets?
De flat-rate verzendkosten maken dat toch andersom. Je berekening klopt wel in geval van Essen-pick-up.The Iced One schreef:Is het overigens de bedoeling dat een pledge voor 3 spellen (24€/stuk) duurder uitkomt per spel dan één voor 2 spellen (23,5€/stuk) of mis ik iets?
Ik heb alvast wat tweets rondgestuurd, weet niet of het helpt, maar kan nooit kwaad!Cwali schreef:Oh nee, ik moet campagne voeren.Morgen dan. Trusten.
Dat helpt zeker!Suzan schreef:Ik heb alvast wat tweets rondgestuurd, weet niet of het helpt, maar kan nooit kwaad!