Scythe op KS

Spelprojecten op zoek naar financiers

Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden

mteravest
Matroos

Scythe op KS

Bericht door mteravest »

Vanaf morgen 13 oktober 9:30AM op Kickstarter: het langverwachte en veelbesproken Scythe van Stonemaier games.

Er is geen early bird, dus je hoeft niet verplicht achter de pc te zitten 's nachts.

Ik heb het spel op Essen eventjes gespeeld en ik ben er echt van onder de indruk.
Ik ben dan ook ontzettend benieuwd op welke prijs we moeten gaan rekenen.

Labels:
Kuyam
Jakkiebak!

Re: Scythe op KS

Bericht door Kuyam »

In de laatste aflevering van BGA heeft Jaimey uitleg gegeven over de pledge levels.

$59 (core)/$79(+metal coins)/$99(CE)(+realistic resource tokens en optie voor 2x groter speelbord)/$119(+100 page hardcover art book)
eateasse
Condottiërre

Bericht door eateasse »

Heb hier net wat video's van bekeken en het spreekt me wel aan!
Ruud2009
El Capitan
Persoonlijke Ondertitel: Check: Ameritrash.nl
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk

Bericht door Ruud2009 »

Ik weet het niet. Ik vind het erg.. erg.. erg.. deterministische klinken allemaal. Voor mij niet heel erg interessant.
Laatste 10 gespeeld:
Afbeelding
terjul
Burgemeester

Bericht door terjul »

Is het al gestart? Ik kan het niet vinden :problem:
Afbeelding
The Iced One
Critico
Persoonlijke Ondertitel: a.k.a. Tio

Bericht door The Iced One »

Ik ga hem sowieso backen!
SPELHAMELS BEERSE:
Elke 1ste zaterdag en 3de vrijdag vd maand: gratis spelavond in WZC Heiberg in Beerse!

meer info op onze website en Facebook [WIM]
eateasse
Condottiërre

Bericht door eateasse »

terjul schreef:Is het al gestart? Ik kan het niet vinden :problem:
Half 5 onze tijd komt hij online.
mezzamorphis
Party Animal

Bericht door mezzamorphis »

Funded in 2 minuten :-)
usurper
Geheim Genootschap

Bericht door usurper »

na een kwartier al meer dan $130000 :o
We live to survive our paradoxes
zodiak
Professor Pimpel

Bericht door zodiak »

Ik heb het spel op Spiel gespeeld het spel is goed en speelt relatief eenvoudig.

Toch twijfel ik om Scythe dit te kickstarteren... Waarom?
- Ik vind het spel er niet mooi uitzien. Ik vindt het een bijeengeraapt zooitje van hout, plastic spelitems en de kleuren op het bord spreken me niet aan. Ik mis hier eenheid.
- Het thema is er opgeplakt. Ik had nooit het idee dat ik iets van Scythe speelde.
Laatst gewijzigd door zodiak op di 13 okt 2015, 17:17, 2 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
maxitaxi777
Maarschalk
Persoonlijke Ondertitel: Zwarte Piet

Bericht door maxitaxi777 »

zodiak schreef:Ik heb het spel op Spiel gespeeld het spel is goed en speelt relatief eenvoudig.

Toch twijfel ik om Scythe dit te kickstarteren... Waarom?
- Ik vind het spel er niet mooi uitzien. Ik vindt het een bijeengeraapt zooitje van hout, plastic spelitems en de kleuren op het bord spreken me niet aan. Ik mis hier eenheid.
- Het thema is er opgeplakt. Ik had nooit het idee dat ik iets van Scythe speelde.
Ik heb het niet gespeeld en de naam zegt me eigenlijk ook niets. Wel vind ik het inderdaad afschuwelijk qua art, alsof er gewoon geen fatsoenlijke artist is ingehuurd dit keer? Vond Euphoria al op het randje qua art, maar dat was desondanks de eerste KS die me interessant genoeg leek om te backen; niet alles draait tenslotte om de art. Over de art en components van Viticulture ben ik dan wel weer erg te spreek en de Treasure Chests zien er ook erg gelikt uit, maar de laatste back ik niet want dat pimpen wordt wel erg prijzig als je ook nog veel spellen wil hebben :P.
RvdH83
Fabrieksmanager

Bericht door RvdH83 »

Ruud2009 schreef:Ik weet het niet. Ik vind het erg.. erg.. erg.. deterministische klinken allemaal. Voor mij niet heel erg interessant.
Het is eigenlijk ook meer een strategische euro dan ameritrash. Wat ook niet zo gek is als je naar de andere spellen van Stonemaiergames kijkt.

Wat voor het spel spreekt is dat ze echt veel hebben geplaytest. Maar al met al is het waarschijnlijk ook geen spel voor mij. Ik pik het misschien wel een keer op als de hype overwaait en iedereen z'n copies dumpt.
zodiac schreef:Ik vind het spel er niet mooi uitzien. Ik vindt het een bijeengeraapt zooitje van hout, plastic spelitems en de kleuren op het bord spreken me niet aan. Ik mis hier eenheid.
Ik vind het wel OK, maar ik denk dat het geen kwaad kan de miniatures een verfje te geven.
maxitaxi777 schreef:Vond Euphoria al op het randje qua art, maar dat was desondanks de eerste KS die me interessant genoeg leek om te backen; niet alles draait tenslotte om de art. Over de art en components van Viticulture ben ik dan wel weer erg te spreek
Ik vind qua art Euphoria prima, maar qua design vind ik het bord een drama. Het ziet er gewoon rommelig uit, je mist overzicht. Viticulture heeft prima art met uitzondering van de visitor cards. Wie dat bedacht heeft; zeer zeer matig.
Afbeelding
dirk
Elfenkoning
Persoonlijke Ondertitel: Spelhamels Beerse

Bericht door dirk »

The Iced One schreef:Ik ga hem sowieso backen!
Top !! Dan kan ik eens passen voor de verandering :wink:
Elke 1ste zaterdag en 3de vrijdag van de maand: spelavond in Woonzorgcentrum Heiberg in Beerse! Gratis toegang voor iedereen!
zodiak
Professor Pimpel

Bericht door zodiak »

Nu vallen de miniatures in ieder geval niet op op het drukke bord. Of een verfje helpt vraag ik mij af.
Ruud2009 schreef:
zodiak schreef:Ik vind het spel er niet mooi uitzien. Ik vindt het een bijeengeraapt zooitje van hout, plastic spelitems en de kleuren op het bord spreken me niet aan. Ik mis hier eenheid.
Ik vind het wel OK, maar ik denk dat het geen kwaad kan de miniatures een verfje te geven.
Afbeelding
eateasse
Condottiërre

Bericht door eateasse »

Ik heb hem net gebacked.