Wat vinden jullie van deze:
https://www.kickstarter.com/projects/11 ... -character
rahdo runthrough: https://youtu.be/NdpoqWWhvHc
Ik vind het een origineel thema en zou het wel willen backen maar vind het inclusief verzendkosten te duur. Zijn er nog mensen uit de regio Eeklo - Gent - Lokeren die interesse hebben om het samen te backen?
Roll Player
Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders
-
Lena
- Professor Pimpel
- Mac-S
- Genius
- Persoonlijke Ondertitel: Groninger Gamer
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Re: Roll Player
Ik vind het idee erachter wel grappig, maar zou verwachten dat zo'n spel een kleine filler is met veel humor. Het thema past voor mijn gevoel niet bij een serieuze "big box game". En dan nog die verzendkosten inderdaad, dan wordt het helemaal te duur.
- Hanho
- Regenmaker
Weet iemand een adresje waar deze te krijgen is? De uitgever ThunderworksGames shipped niet naar België en NL.. ?
"Die Tiere spielen nicht, weil sie jung sind, sondern sie haben eine Jugend, weil sie spielen müssen." - Karl Groos
-
fonteintje
- Grote Dienaar
Bij philibertnet hadden ze hem, maar hij is ondertussen uitgeput.Hanho schreef: Weet iemand een adresje waar deze te krijgen is? De uitgever ThunderworksGames shipped niet naar België en NL.. ?
Normaal komt er in de loop van de lente een uitbreiding op kickstarter.
Het basisspel zal dan normaal gezien ook terug te backen zijn.
Ik kijk er ook naar uit ; al diverse malen gespeeld op tabletopia en deze wil ik ook wel hebben.
-
Lorthania
- Veenboer
Deze staat bij mij ook met stip op nr. 1. Hopelijk zijn de verzendingskosten deze keer wat lager - de vorige campagne was wel EU friendly, maar met €25 verzendingskosten werd de totale pledge toch een hele boterham.
- Hanho
- Regenmaker
Dat wordt mij dan ook te gortig ja. Is er al een link van een nieuwe kickstarter? Ik kan alleen de oude vinden die gesloten is ..
"Die Tiere spielen nicht, weil sie jung sind, sondern sie haben eine Jugend, weil sie spielen müssen." - Karl Groos
-
Goozbabs
- Professor Pimpel
De volgende kickstarter komt waarschijnlijk in de lente. Het is nog niet zeker wanneer precies.
-
fonteintje
- Grote Dienaar
KS campagne voor de uitbreiding start op 23 mei
- elmaestro
- Party Animal
Dat is mooi nieuws!fonteintje schreef: KS campagne voor de uitbreiding start op 23 mei