Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
https://www.kickstarter.com/projects/61 ... of-england
Een "licht" wargame van Academy Games: insta-backed. Dit is de eerste in een nieuwe serie: Birth of Europe. Momenteel de Frigg's Vision pledge met alles erop & eraan (expansion, mini's & grote map): 150$. Ik twijfel nog om maar meteen alles van de Birth of America serie als add-on mee te bestellen: 1754 Conquest - The French and Indian War, 1775 Rebellion - The American Revolution en 1812 Invasions of Canada.
Alhoewel de KS als een raket is vertrokken, duurt het lang voordat Academy Games de vragen van backers beantwoordt. De vooropgestelde leverdatum van 08/2017 wordt, gelet op eerdere ervaringen, ook in twijfel getrokken. Nuja, er zijn wel spellen genoeg te spelen.
Nu ik uit RS ben gestapt, is deze wel interessant geworden.....ziet er mooi uit.
Lichte wargames met een historische achtergrond vind ik wel leuk om eens naar te kijken.
SkippyNL schreef:
Ik dacht gelezen te hebben dat het $10,- extra was voor alle extra spellen en niet per spel.
Ga het gewoon navragen. Denk er namelijk over na om de gehele Birth of America serie en evt Freedom Underground gelijk mee te nemen
Sent from my iPhone using Tapatalk
Volgens mij heb je gelijk:
kickstarter pagina schreef:
EUROPE: $15 to most EU countries for 878 Vikings, plus a total of $10 for all additional games (this also covers the Giant Map). This includes Austria, Belgium, Bulgaria, Czech Republic, Denmark, Estonia, Finland, France, Germany, Great Britain, Hungary, Ireland, Italy, Latvia, Lithuania, Luxembourg, Netherlands, Norway, Poland, Portugal, Romania, Slovakia, Spain, Sweden and Switzerland.
$45 to Turkey, Ukraine, and Russian for 878 Vikings, plus $10 for each additional game and each giant map.
organisator van Memoir'44 speldagen bij M44Brigade
el_crosso schreef:
Nu ik uit RS ben gestapt, is deze wel interessant geworden.....ziet er mooi uit.
Lichte wargames met een historische achtergrond vind ik wel leuk om eens naar te kijken.
SkippyNL schreef:
Ik dacht gelezen te hebben dat het $10,- extra was voor alle extra spellen en niet per spel.
Ga het gewoon navragen. Denk er namelijk over na om de gehele Birth of America serie en evt Freedom Underground gelijk mee te nemen
Sent from my iPhone using Tapatalk
Volgens mij betaal je maar 1x die 10$ extra, en niet +$10 voor élke toegevoegde game...
Kijk maar bij de FAQ: In general, if your location indicates that extra shipping covers "ALL additional games", you will pay this charge one time no matter how many extra games or Giant Maps you order. If your location indicates that extra shipping is charged for "EACH additional game and EACH Giant Map", you will pay the extra cost separately for each additional game and each Giant Map you order.
Antwoord in de comments section naar een Roemeense backer: Yes, we updated the shipping list and made sure to include your country this time, since you're such wonderful backers! Shipping for you will be $15 plus $10 for all (not each) additional games and Giant Maps.
=> Belangrijk verschil tussen "all" en "each"
=> een groepspledge vanaf 3 is dus wel interessant, want volgens mij betaal je dan slecht 25USD. (hetzelfde geldt voor 4 of 5 spellen)