878 Vikings - Invasions of England

Spelprojecten op zoek naar financiers

Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders

SigiScsi
Fabrieksmanager

Bericht door SigiScsi »

https://www.kickstarter.com/projects/61 ... of-england
Een "licht" wargame van Academy Games: insta-backed. Dit is de eerste in een nieuwe serie: Birth of Europe. Momenteel de Frigg's Vision pledge met alles erop & eraan (expansion, mini's & grote map): 150$. Ik twijfel nog om maar meteen alles van de Birth of America serie als add-on mee te bestellen: 1754 Conquest - The French and Indian War, 1775 Rebellion - The American Revolution en 1812 Invasions of Canada.
Alhoewel de KS als een raket is vertrokken, duurt het lang voordat Academy Games de vragen van backers beantwoordt. De vooropgestelde leverdatum van 08/2017 wordt, gelet op eerdere ervaringen, ook in twijfel getrokken. Nuja, er zijn wel spellen genoeg te spelen. :wink:

Afbeelding

Labels:
MikeBzonderpuntje
Caballero
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk

Re: 878 Vikings - Invasions of England

Bericht door MikeBzonderpuntje »

Bedankt voor de tip. Hoewel mijn bankrekening er niet zo blij mee is, met al die kickstarter games....

Instaback inderdaad. Maar even gewoon op $60,- nivo. Is al mooi genoeg nu er al poppetjes zijn ipv blokjes.
SkippyNL
Garnaal

Bericht door SkippyNL »

Voor mij ook een instaback. Twijfel ook nog over het meenemen van de gehele "Birth of America" serie. Gelukkig nog tijd genoeg om een keuze te maken ;)

Sent from my iPhone using Tapatalk
Afbeelding
Nautilus
Regenmaker

Bericht door Nautilus »

Na het lezen van de beschrijving krijg ik toch het gevoel dat dit een aangepaste versie van Britannia is.
Antoi
Hazelnoot Ridder

Bericht door Antoi »

het zit in de birth of a nation serie. lijkt dus sterk op bijv 1754: conquest. Handig om eens een review van te kijken om een idee te krijgen.

De kans is groot dat dit mijn eerste kickstarter gaat worden. Ik houd wel van lichte wargames. En wie is er nu niet dol op vikingen :lol:
organisator van Memoir'44 speldagen bij M44Brigade
JensVerwaest
Party Animal

Bericht door JensVerwaest »

Nog mensen uit regio Antwerpen (Vlaanderen) die dit gebacked hebben?

Mss is een groepspledge hier ook wel handig. Vanaf 3 personen wordt het de moeite.
Dan is het $25 verzending => 8.3 per persoon ipv 15.

Met 4 en 5 (maximum ) is het nog interessanter.
Afbeelding
finalstruggle
Geheim Genootschap

Bericht door finalstruggle »

Kosten zijn $10,- per extra spel dus je gaat er niet hee vee winst opmaken als je het naderhand als nog moet verspreiden per post.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
SkippyNL
Garnaal

Bericht door SkippyNL »

Ik dacht gelezen te hebben dat het $10,- extra was voor alle extra spellen en niet per spel.

Ga het gewoon navragen. Denk er namelijk over na om de gehele Birth of America serie en evt Freedom Underground gelijk mee te nemen ;)

Afbeelding
el_crosso
Burgemeester

Bericht door el_crosso »

Nu ik uit RS ben gestapt, is deze wel interessant geworden.....ziet er mooi uit.
Lichte wargames met een historische achtergrond vind ik wel leuk om eens naar te kijken.

Is er al een Nederlandse groep ;)?
Antoi
Hazelnoot Ridder

Bericht door Antoi »

SkippyNL schreef: Ik dacht gelezen te hebben dat het $10,- extra was voor alle extra spellen en niet per spel.

Ga het gewoon navragen. Denk er namelijk over na om de gehele Birth of America serie en evt Freedom Underground gelijk mee te nemen ;)

Volgens mij heb je gelijk:
kickstarter pagina schreef: EUROPE: $15 to most EU countries for 878 Vikings, plus a total of $10 for all additional games (this also covers the Giant Map). This includes Austria, Belgium, Bulgaria, Czech Republic, Denmark, Estonia, Finland, France, Germany, Great Britain, Hungary, Ireland, Italy, Latvia, Lithuania, Luxembourg, Netherlands, Norway, Poland, Portugal, Romania, Slovakia, Spain, Sweden and Switzerland.
$45 to Turkey, Ukraine, and Russian for 878 Vikings, plus $10 for each additional game and each giant map.
SkippyNL
Garnaal

Bericht door SkippyNL »

el_crosso schreef: Nu ik uit RS ben gestapt, is deze wel interessant geworden.....ziet er mooi uit.
Lichte wargames met een historische achtergrond vind ik wel leuk om eens naar te kijken.

Is er al een Nederlandse groep ;)?
Nee, volgens mij nog niet.

Afbeelding
JensVerwaest
Party Animal

Bericht door JensVerwaest »

SkippyNL schreef: Ik dacht gelezen te hebben dat het $10,- extra was voor alle extra spellen en niet per spel.

Volgens mij betaal je maar 1x die 10$ extra, en niet +$10 voor élke toegevoegde game...

Kijk maar bij de FAQ:
In general, if your location indicates that extra shipping covers "ALL additional games", you will pay this charge one time no matter how many extra games or Giant Maps you order. If your location indicates that extra shipping is charged for "EACH additional game and EACH Giant Map", you will pay the extra cost separately for each additional game and each Giant Map you order.

Antwoord in de comments section naar een Roemeense backer:
Yes, we updated the shipping list and made sure to include your country this time, since you're such wonderful backers! ;) Shipping for you will be $15 plus $10 for all (not each) additional games and Giant Maps.

=> Belangrijk verschil tussen "all" en "each"

=> een groepspledge vanaf 3 is dus wel interessant, want volgens mij betaal je dan slecht 25USD. (hetzelfde geldt voor 4 of 5 spellen)
Afbeelding
SkippyNL
Garnaal

Bericht door SkippyNL »

Het spel wil ik zeker backen. Is of komt er een NL groepspledge?

Afbeelding
MikeBzonderpuntje
Caballero

Bericht door MikeBzonderpuntje »

Aangezien ik al gepledged heb (goh, is dat een woord eigenlijk?) kunnen mensen zich evt. bij mij aansluiten, verhoog ik gewoon mijn pledge.
Antoi
Hazelnoot Ridder

Bericht door Antoi »

nog 60 uur te gaan voor dit spel. Alle Stretch goals zijn gehaald en sommige onderdelen zijn al in productie.
Ik kijk er naar uit :thumbup: