Terraforming Mars Ares Expedition op Kickstarter
Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders
- Pura Vida
- Kardinaal
Terraforming Mars Ares Expedition is gelanceerd op Kickstarter. Alleen Engelse versie.
https://www.kickstarter.com/projects/st ... ject_share
https://www.kickstarter.com/projects/st ... ject_share
Labels:
- Stijnhoofd
- El Capitan
- Persoonlijke Ondertitel: Stidjen Plays Solo
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
- Contacteer:
Re: Terraforming Mars Ares Expedition op Kickstarter
Ik vermaak me nog wel even met TM. Deze pik ik wel een keertje op als hij in de schappen ligt.
Recent speelde ik...

- Pura Vida
- Kardinaal
Hier hetzelfde, helaas. Had een snel stevig kaartspel verwacht maar ik zie toch heel veel toeters en bellen erbij. Spelersbordjes, blokjes, tegels... Ziet er eerder uit als een soort flitsend Terraforming Mars Light.Stijnhoofd schreef: Ik vermaak me nog wel even met TM. Deze pik ik wel een keertje op als hij in de schappen ligt.
- Teowulff
- Meeple
Ha - het is inderdaad een soort "reisversie" van TFM!
Ziet er verder best goed uit.
- Pura Vida
- Kardinaal
Ja, hij staat hier bij nader inzien toch ook op mijn lijst. Stukje bewust of onbewust eerbetoon aan Seyfarth en Lehmann ook, dat spel. Is misschien toch best wel goed, zo'n systeempje op TM geplakt. Alleen vandaag kan er nog ingeschreven worden op die kickstarter trouwens. Maar ik wacht gewoon op retail. Die komt geheid. Voor 40 euro, schat ik, wat dan toch echt goedkoper is dan meedoen met KS.Teowulff schreef: Ha - het is inderdaad een soort "reisversie" van TFM!![]()
-
Geerius
- Party Animal
Joeri Temmerman heeft een groupspledge lopen via Crowdfinder: https://www.crowdfinder.be/project/659- ... s-card-gamPura Vida schreef: Ja, hij staat hier bij nader inzien toch ook op mijn lijst. Stukje bewust of onbewust eerbetoon aan Seyfarth en Lehmann ook, dat spel. Is misschien toch best wel goed, zo'n systeempje op TM geplakt. Alleen vandaag kan er nog ingeschreven worden op die kickstarter trouwens. Maar ik wacht gewoon op retail. Die komt geheid. Voor 40 euro, schat ik, wat dan toch echt goedkoper is dan meedoen met KS.
Dan zit je nog onder de 40 euro die jij als retailprijs verwacht.
- StanTem
- Fabrieksmanager
- Persoonlijke Ondertitel: Mr. group pledge
Dat ben ik! :pGeerius schreef:Joeri Temmerman heeft een groupspledge lopen via Crowdfinder: https://www.crowdfinder.be/project/659- ... s-card-gamPura Vida schreef: Ja, hij staat hier bij nader inzien toch ook op mijn lijst. Stukje bewust of onbewust eerbetoon aan Seyfarth en Lehmann ook, dat spel. Is misschien toch best wel goed, zo'n systeempje op TM geplakt. Alleen vandaag kan er nog ingeschreven worden op die kickstarter trouwens. Maar ik wacht gewoon op retail. Die komt geheid. Voor 40 euro, schat ik, wat dan toch echt goedkoper is dan meedoen met KS.
Dan zit je nog onder de 40 euro die jij als retailprijs verwacht.
We zijn al met 270...
- The Iced One
- Critico
- Persoonlijke Ondertitel: a.k.a. Tio
Waarvoor dank!StanTem schreef: Dat ben ik! :p
We zijn al met 270...
Ik verbaas me er altijd weer over dat er mensen bereid zijn om voor meer dan 270 spelers een spel te regelen. Waarom je vrijwillig zo'n gigantische onderneming zou willen leiden is mij een raadsel, maar wel fijn dat er zo'n mensen zijn
SPELHAMELS BEERSE:
Elke 1ste zaterdag en 3de vrijdag vd maand: gratis spelavond in WZC Heiberg in Beerse!
meer info op onze website en Facebook [WIM]
Elke 1ste zaterdag en 3de vrijdag vd maand: gratis spelavond in WZC Heiberg in Beerse!
- mazinho
- Gouverneur
- Persoonlijke Ondertitel: Completionist
- Contacteer:
Spellenmensen zijn lieve mensen!The Iced One schreef: Ik verbaas me er altijd weer over dat er mensen bereid zijn om voor meer dan 270 spelers een spel te regelen. Waarom je vrijwillig zo'n gigantische onderneming zou willen leiden is mij een raadsel, maar wel fijn dat er zo'n mensen zijn![]()
Klik op Crowdfinder ook eens op het tabblad Board Games; ook daar staat interessante informatie.
- Pura Vida
- Kardinaal
Intussen breekt op BGG en elders de pleuris uit omdat Stronghold de backers van Ares een loer draait. Zij hebben namelijk nog niks, terwijl ze het wel al in de supermarkten (sic) leggen. Lokale spellenwinkels blij, backers blij en ikzelf écht blij (dat ik niet gebackt heb)... het zijn net echte mensen, die spellenmakers van Stronghold.
- Amethyst141
- Regenmaker
Dit was het eerste spel waar ik heb getwijfeld om te beginnen met Kickstarter. Ben ik blij dat ik het toch niet heb gedaan...Pura Vida schreef: Intussen breekt op BGG en elders de pleuris uit omdat Stronghold de backers van Ares een loer draait. Zij hebben namelijk nog niks, terwijl ze het wel al in de supermarkten (sic) leggen. Lokale spellenwinkels blij, backers blij en ikzelf écht blij (dat ik niet gebackt heb)... het zijn net echte mensen, die spellenmakers van Stronghold.

- JeVo
- Standaard moderator
- Persoonlijke Ondertitel: Uitdaging 9 & 10
Backers blij?? daat kan ik me niks bij voorstellen.Pura Vida schreef: Intussen breekt op BGG en elders de pleuris uit omdat Stronghold de backers van Ares een loer draait. Zij hebben namelijk nog niks, terwijl ze het wel al in de supermarkten (sic) leggen. Lokale spellenwinkels blij, backers blij en ikzelf écht blij (dat ik niet gebackt heb)... het zijn net echte mensen, die spellenmakers van Stronghold.
Spelgroep Utrecht - Roborally rulez - Island Games forever
- freeze
- Stamhoofd
Tsja, slecht verhaal, maar ik ga me hier verder niet druk over maken. Ik zie wel wanneer Ares Expedition verschijnt 
- The Iced One
- Critico
- Persoonlijke Ondertitel: a.k.a. Tio
Al die negativiteit omdat een spel eerder in de winkels ligt dan in handen van de backers? Daar kan ik me moeilijk in inleven eigenlijk, maakt mij totaal niets uit
Ik heb dit spel gebackt en ben nog altijd enthousiast. Ik kijk al uit naar het moment dat ik het op tafel kan krijgen, ook al is dat later dan sommige anderen ...
Ik heb dit spel gebackt en ben nog altijd enthousiast. Ik kijk al uit naar het moment dat ik het op tafel kan krijgen, ook al is dat later dan sommige anderen ...
SPELHAMELS BEERSE:
- Pura Vida
- Kardinaal
Ik kon het ironieteken even niet vinden.JeVo schreef:Backers blij?? daar kan ik me niks bij voorstellen.Pura Vida schreef: Intussen breekt op BGG en elders de pleuris uit omdat Stronghold de backers van Ares een loer draait. Zij hebben namelijk nog niks, terwijl ze het wel al in de supermarkten (sic) leggen. Lokale spellenwinkels blij, backers blij en ikzelf écht blij (dat ik niet gebackt heb)... het zijn net echte mensen, die spellenmakers van Stronghold.