Bezoek onze nieuwe Zomerspelwebsite - 2017

Een zomers spellenfestijn nabij Gent.

Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden

ditterio
Grote Dalmuti
Persoonlijke Ondertitel: www.zomerspel.be
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk

Bezoek onze nieuwe Zomerspelwebsite - 2017

Bericht door ditterio »

De eerste versie van de website in het nieuwe thema staat live!

In 2016 stond de Far West centraal. Alle cowboyhoeden & indianenpluimen zijn inmiddels veilig opgeborgen. Tijd voor helmen, harnassen, zwaarden en schilden. Het thema van Zomerspel 2017 is bekend. *tromgeroffel* We gaan terug naar de feeerieke middeleeuwen.

*poooof* Ridders en princessen, koningen en heksen, je vindt ze allemaal op Zomerspel 2017. Ssssst... in een verborgen hoek sluimert onze draak. Te midden van een prachtig decor blijven spellen centraal staan. Het festival garandeert plezier voor jong en oud, families en spellenfanaten.

Bezoek onze nieuwe Zomerspelwebsite: http://www.zomerspel.be

Labels:
ozymandias
Geheim Genootschap
Persoonlijke Ondertitel: Body & Soul
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk

Re: Bezoek onze nieuwe Zomerspelwebsite

Bericht door ozymandias »

ditterio schreef: De eerste versie van de website in het nieuwe thema staat live!

In 2016 stond de Far West centraal. Alle cowboyhoeden & indianenpluimen zijn inmiddels veilig opgeborgen. Tijd voor helmen, harnassen, zwaarden en schilden. Het thema van Zomerspel 2017 is bekend. *tromgeroffel* We gaan terug naar de feeerieke middeleeuwen.

*poooof* Ridders en princessen, koningen en heksen, je vindt ze allemaal op Zomerspel 2017. Ssssst... in een verborgen hoek sluimert onze draak. Te midden van een prachtig decor blijven spellen centraal staan. Het festival garandeert plezier voor jong en oud, families en spellenfanaten.

Bezoek onze nieuwe Zomerspelwebsite: http://www.zomerspel.be
Dan verwacht ik zeker en vast het kaartspel Medieval Academy en ook iemand die me de varianten te goei kan uitleggen ... ik kom nl. niet uit hahahaha
bionicman
Hazelnoot Ridder

Bericht door bionicman »

Vorig jaar niet aanwezig door de planning van een reis, maar dit jaar staat het al in mijn agenda!
Lorthania
Veenboer

Bericht door Lorthania »

Wij hebben vorig jaar ook overgeslagen, maar de kans is groot dat we er dit jaar wel weer bij zullen zijn!