Ducosim Winterbeurs 25 januari 2014

Ducosim organiseert vier keer per jaar een spellenbeurs in Amersfoort.

Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders

Eelke
Sojaboon

Ducosim Winterbeurs 25 januari 2014

Bericht door Eelke »

Beste mensen,

Na Spiel en het SpellenSpektakel begin ik zolangzamerhand weer met de organisatie van de Ducosim Winterbeurs. Op deze beurs is er weer de jaarlijkse spellenveiling. Daarnaast is er natuurlijk nog plek voor andere dingen.

Zijn er dus nog dingen die jullie graag terug zouden zien op de komende beurs? Waar ik bijvoorbeeld aan zit te denken is het volgende:
  • Wat demonstratie-spellen meenemen die bezoekers dan zouden kunnen lenen/spelen.
  • Iets met kinderspelen (al zijn er ook weer niet heel veel kinderen)
  • Gezins entreekaarten (15 euro voor 2 ouders + 2 kinderen)
  • Iets met wargames
Dit zijn alleen maar suggesties en zeker (nog) geen dingen die ook daadwerkelijk op de beurs zullen zijn. Ik roep alleen maar even wat of hier belangstelling voor is en wellicht zijn er nog veel meer dingen die erbij kunnen.

Groet, groet
Eelke

Labels:
lies
Party Animal
Persoonlijke Ondertitel: Amsterdice
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk

Re: Ducosim Winterbeurs 25 januari 2014

Bericht door lies »

Gezinskaarten lijken mij een goed gebaar. Promotie naar gezinnen toe is dan wel belangrijk ! (evt adverteren/ promotie op Amersfoortse basisscholen.) Kinderaanbod moet dan wel goed zijn...
Veel verschillende spellen, genoeg tafels, en veel nieuwe releases (ook Essen releases) lijken mij een must.
Een kleine wedstrijd is ook altijd leuk. (speurtocht/ rebus/mini loterij).
Ik hoop dat de beurs veel bezoekers zal krijgen ! (Promotie is essentieel !)
Vooral ook iets exclusiefs (nieuws) proberen aan te bieden (kleine promo voor bezoekers bijv) zal mensen trekken. (zoals jullie eerder met Andor hebben gedaan)
pleunie.william
Grote Dalmuti
Persoonlijke Ondertitel: Andorsadeur
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk

Re: Ducosim Winterbeurs 25 januari 2014

Bericht door pleunie.william »

Goede plannen Eelke! Met zoveel spelfanaten die de Ducosim-beurzen bezoeken, zijn er altijd wel mensen die demonstratiespellen kunnen uitleggen.
Verder stel ik voor dat iedereen een shirt van Arrow Classic Rock aan doet. :wink:
Afbeelding