1 of 2 spelers Gezocht voor een D&D 5e Camp(regio Amsterdam)

voor eenzame RPG-spelers die verwante zielen zoeken

Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden

Gensil
Uno

1 of 2 spelers Gezocht voor een D&D 5e Camp(regio Amsterdam)

Bericht door Gensil »

Beste Forum lezers,

Ik ben op zoek naar nog 1 of 2 spelers voor onze nieuwe D&D campaign. DM en spelers hebben in het verleden meerdere systemen gespeeld als gurbs en hero sys. Willen nu een D&D camp starten. We zijn allen wat ouder (29 tm 40) met een meer rp achtergrond dan min max aanpak. We combineren offline met online.
Mocht je naar een nieuwe campaign op zoek zijn laat dit weten middels het forum.

Jaimy

Labels:
Shak
Sojaboon

Re: 1 of 2 spelers Gezocht voor een D&D 5e Camp(regio Amster

Bericht door Shak »

Hi,

Ik zat op deze forum rond te kijken het is leuk om te zien dat veel mensen naar potentiële nieuwe tabletop vrienden kan zoeken.
Zelf heb ik geen ervaring met tabletop rpgs wel een basic versie van d&d gespeeld met pre constructed campaing en karakters

Ik heet Antar en ben zelf 23 jaar oud wat een oké leeftijd is denk ik ^ en het lijkt me leuk om met je te kijken of het mogelijk is binnenkort te kijken of ik een sessie mee kan doen of simpelweg wat vragen kan stellen aan jou of jij aan mij.

Hoop van je te horen groeten A
phosphoria
Uno

Re: 1 of 2 spelers Gezocht voor een D&D 5e Camp(regio Amster

Bericht door phosphoria »

Hey,

Ben je nog steeds op zoek naar extra spelers?
Ik ben een beginnende D&D speler en enthousiast op zoek naar een groep om het spel mee te spelen. Ik heb al een enkele keer in Engeland het spel gespeeld toen ik daar op bezoek was bij vrienden en sindsdien enkele malen online gespeeld.

Ik heet Cynthia en ik ben 25 jaar, en als je meer vragen hebt wees niet bang om te mailen ofzo. Ik hoop terug van je te horen!

Met vriendelijke groetjes,

phosphoria