D&D 5e Groep gezocht Utrecht e.o of Alkmaar e.o

voor eenzame RPG-spelers die verwante zielen zoeken

Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden

owlbites
PIONier

D&D 5e Groep gezocht Utrecht e.o of Alkmaar e.o

Bericht door owlbites »

Hi All!!

Ik en mijn vriendin willen graag starten met D&D 5e. We hebben ons beide voor een groot deel ingelezen maar je leert het een stuk beter door het gewoon te doen natuurlijk! We zoeken een groep die avonden of in het weekend speelt, leeftijd maakt niets uit en we hebben het liefst een groep die wat losser is met de regels en ons uiteraard op start wilt helpen. Overal tussen Den Helder en Utrecht is prima :)

Zoek jij dus nog 2 mensen voor je campaign, vind je het leuk/uitdagend om nieuwe mensen op weg te helpen en heb je een leuke story please let me know :D

Groet Alex. :D

Labels:
Jinxed
Joker
Persoonlijke Ondertitel: D&D 5th DM
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk

Re: D&D 5e Groep gezocht Utrecht e.o of Alkmaar e.o

Bericht door Jinxed »

Alex,

Ik heb je reeds een berichtje gestuurd m.b.t. het "optiepakket".

Weet zelf momenteel ook even niet wat ik wil, mjah meer met D&D bezig zijn dan alleen mijn huidige groep op vrijdagavond. Zoals vermeld ben ik een 5th edition DM over komen waaien vanaf 2nd edition eerder dit jaar, maar de regels mij snel eigen gemaakt.

Dus misschien komt er een 2e groep voor mij uitrollen of wordt het een twitch groep, Skype groep.. ik weet het allemaal niet, laat maar weten wat jijzelf voor ogen heb.

Met vriendelijke groet,
Frank v/d Zouw
owlbites
PIONier

Bericht door owlbites »

Ik heb je even een pb terug gestuurd :D
smeerkaas
Sojaboon

Bericht door smeerkaas »

Hallo, wellicht niet helemaal wat je zoekt, maar we hebben 30 deelnemers spelen momenteel o.a. Star Wars, en 3.5 en zijn altijd op zoek naar Spelers en Gamemasters, http://www.meetup.com/Tabletop-RPG-and-beyond-Utrecht