Hallo,
Ik ben op zoek naar een D&D groep die wellicht zo vrij wil zijn om mij de basics uit te leggen en waarmee ik natuurlijk ook kan spelen.
Ik heb geen ervaring met het spel spelen zelf, want niemand in mijn directe omgeving is geïnteresseerd in het spelen van spellen.. helaas.
Met vriendelijke groet,
Lance
D&D groep gezocht regio Venlo, Boxmeer en Nijmegen.
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
killerson77
- PIONier
-
Shak
- Sojaboon
Re: D&D groep gezocht regio Venlo, Boxmeer en Nijmegen.
Hi, killerson77
Ik en wat vrienden hebben een leuke kelder/huiskamer waar eventueel ge D&D kan worden, wij zijn ook relatief nieuw tot deze hobby.
Onze groep bestond uit 4-5 man maar 2 mensen leek het niet echt te bevallen want het kost toch wat tijd en moeite om je wegwijs te maken met all de regels.
Als je interesse hebt laat het me weten, wat basis informatie uitwisselen zoals facebook perhaps?
En gewoon een klein gesprekje voeren zou prettig zijn.
(De Locatie is in Dukenburg Nijmegen makkelijk te bereiken van af het station).
Ik en wat vrienden hebben een leuke kelder/huiskamer waar eventueel ge D&D kan worden, wij zijn ook relatief nieuw tot deze hobby.
Onze groep bestond uit 4-5 man maar 2 mensen leek het niet echt te bevallen want het kost toch wat tijd en moeite om je wegwijs te maken met all de regels.
Als je interesse hebt laat het me weten, wat basis informatie uitwisselen zoals facebook perhaps?
En gewoon een klein gesprekje voeren zou prettig zijn.
(De Locatie is in Dukenburg Nijmegen makkelijk te bereiken van af het station).
-
LinkeLars
- Uno
Re: D&D groep gezocht regio Venlo, Boxmeer en Nijmegen.
Hallo,
Ik weet dat dit een erg late reactie is, maar ik kan werkelijk nergens een up-to-date post vinden van mensen die nog members voor een D&D groep zoeken.
Ter info: