Pathfinder beginnersgroep Rotterdam

voor eenzame RPG-spelers die verwante zielen zoeken

Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders

Amicus
Joker

Pathfinder beginnersgroep Rotterdam

Bericht door Amicus »

Hey all.

Ik ben een beginnende GM op zoek naar ongeveer 4 spelers in de omgeving van Rotterdam voor wekelijkse of 2-wekelijkse Pathfinder sessies.

Dankzij series als Critical Role en Counter Monkey heb ik toch het RP virus weer te pakken, dus hey, ik dacht laat ik zelf maar eens proberen om een groep samen te stellen. What could possibly go wrong? :mrgreen:
Het idee is om eerst door de Beginner Box heen te werken zodat iedereen de regels onder de knie kan krijgen en vervolgens hopelijk door te stromen naar een "echt" spel waar de nadruk meer op role play dan op rollplay / hack and slash zal liggen. Qua serieusheid en humor denk ik het niveau van wat Joss Whedon en kornuiten op tv vertonen.
Houd er rekening mee dat het spel om verschillende redenen waarschijnlijk in het Engels gespeeld zal worden.

Ik kan gebruik maken van een buurthuis in Albrandswaard om het spel te hosten. Dit buurthuis ligt op nog geen 2 minuten lopen van metrostation Rhoon en voor mensen die gebruik maken van eigen vervoer is er meer dan voldoende parkeergelegenheid beschikbaar.
Het buurthuis is bijna altijd beschikbaar, al zal de locatie op bepaalde avonden wel met andere groepen gedeeld moeten worden.

Het enige wat ik van de spelers vraag is dat ze tolerant zijn, ik moet dit helaas benadrukken vanwege slechte ervaringen in eerdere groepen.

Ben ik iets vergeten, is er iets onduidelijk, is er meer informatie nodig of heb je interesse? Laat een berichtje achter of stuur een PM en ik zal proberen alle onduidelijkheden uit de wereld te helpen.

Huidige groep:
Amicus
Warknight
Tino
Dopey86
Nesstea
Laatst gewijzigd door Amicus op di 28 feb 2017, 18:11, 7 keer totaal gewijzigd.

Labels:
Amicus
Joker

Re: Pathfinder of Star Wars EotE beginnersgroep Rotterdam

Bericht door Amicus »

Bump, het aanbod staat nog steeds.
Amicus
Joker

Re: Pathfinder of Star Wars EotE beginnersgroep Rotterdam

Bericht door Amicus »

We hebben een kennismakingssessie op 28 januari waar we met de Pathfinder beginners box zullen spelen.

Op het moment hebben we 4 spelers en 1 gm en er is nog ruimte voor 1 extra speler.
Als je interesse hebt om mee te spelen, stuur dan even een berichtje.
Amicus
Joker

Re: Pathfinder beginnersgroep Rotterdam

Bericht door Amicus »

edit: Deze groep is op het moment vol.