Hallo Frank ik zoek een DM voor een vers groepje hier in het dorpje T'Veld het ligt tegen Heerhugowaard aan ik ken je met de auto ophalen van het station ik ga hiermee dus ook vanuit vanwege Den-Helder t/m Alkmaar wij zitten er tussenin
We zijn erg nieuw met D&D en tot nu toe is het ik(29) mijn broertje (25) neefje (23) die nog een vriend waar ik zijn naam en leeftijd nog niet van weet, hij heeft de 1e keer niet meegespeeld, Tot nu toe krijgen we les van 2 vrienden die een grote groep hebben in Heerhugowaard maar die willen niet blijven op lange duur alleen om het ons aan te leren hun groep bestaat uit minstens 8 personen vandaar.
Vrijdag ken je niet, geeft niet ;P ik ken zelf elke dag van de week + zaterdag en zondag, we houden de D&D bij mij thuis en er is een logee bed beschikbaar voor als we meerdere dagen achter elkaar willen spelen, Heb je interesse laat het ons weten we zijn namelijk begonnen op de 29e December 2016 onze Chars zijn net level 2 en werken graag met Minis we gebruiken de 5e edition.