DM/Player zoekt groep Noord-Holland Alkmaar/Den Helder/Hoorn

voor eenzame RPG-spelers die verwante zielen zoeken

Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders

Jinxed
Joker
Persoonlijke Ondertitel: D&D 5th DM
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk

DM/Player zoekt groep Noord-Holland Alkmaar/Den Helder/Hoorn

Bericht door Jinxed »

Hey2All,

Naast mijn andere topic t.b.v. vrijdagavond heb ik zelf ook nog interesse om een 2e D&D 5th edition groep te starten/joinen. Ik kan binnen deze groep functioneren als DM of Speler.

Game: 5th Edition D&D
Location: Hoorn t/m Alkmaar t/m Den Helder (Noord-Holland Noord)
Day: Open, behalve vrijdagavond
Other: Tabletop

Ik heb veel ervaring in D&D 5th en ben toe aan een nieuw avontuurt :thumbup:

Grtn,
Frank van der Zouw

Labels:
Fallarius
PIONier

Re: DM/Player zoekt groep Noord-Holland Alkmaar/Den Helder/H

Bericht door Fallarius »

Hallo Frank ik zoek een DM voor een vers groepje hier in het dorpje T'Veld het ligt tegen Heerhugowaard aan ik ken je met de auto ophalen van het station ik ga hiermee dus ook vanuit vanwege Den-Helder t/m Alkmaar wij zitten er tussenin :)

We zijn erg nieuw met D&D en tot nu toe is het ik(29) mijn broertje (25) neefje (23) die nog een vriend waar ik zijn naam en leeftijd nog niet van weet, hij heeft de 1e keer niet meegespeeld, Tot nu toe krijgen we les van 2 vrienden die een grote groep hebben in Heerhugowaard maar die willen niet blijven op lange duur alleen om het ons aan te leren hun groep bestaat uit minstens 8 personen vandaar.

Vrijdag ken je niet, geeft niet ;P ik ken zelf elke dag van de week + zaterdag en zondag, we houden de D&D bij mij thuis en er is een logee bed beschikbaar voor als we meerdere dagen achter elkaar willen spelen, Heb je interesse laat het ons weten we zijn namelijk begonnen op de 29e December 2016 onze Chars zijn net level 2 en werken graag met Minis we gebruiken de 5e edition.
Jinxed
Joker
Persoonlijke Ondertitel: D&D 5th DM
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk

Bericht door Jinxed »

Hey Fallarius,

Bedankt dat jij mij toch benadert heb via Facebook, zo vaak keek ik niet meer naar mijn topics.

Deze topic is redelijk verouderd en ik heb reeds twee additionele groepen.
Ik DM een groep eens in de 3-4 weken op zondag en daarnaast heb ik een volle tafel op zaterdag die nu vrijdag gamen en zaterdag heb ik een nieuwe groep.

Ik kan er momenteel geen groep meer bij hebben, af en toe moeten de DM batterijtjes ook weer opladen. Ik zal je vriendschap verzoek accepteren en je toevoegen aan de D&D Nederland groep op Facebook. Misschien is een 1 shot mogelijk maar daar hebben we het dan wel over.

met vriendelijke groet,
Frank
NativeLethalP
PIONier

Bericht door NativeLethalP »

Hey,

Wel een hele late reactie, maar ben nieuw tot dit forum. Zoek je nog steeds mensen rondom of in Den Helder