D&D Groep gezocht in Nijmegen

voor eenzame RPG-spelers die verwante zielen zoeken

Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden

Louis Napo
Joker

D&D Groep gezocht in Nijmegen

Bericht door Louis Napo »

Dag allemaal,

Ik ben op zoek naar een speelgroep voor D&D (liefst versie 5, want daarvoor heb ik al de benodigdheden in huis; sta ook open voor andere versies, of pathfinder) in Nijmegen. Ik heb enkele maanden geleden - op mijn initiatief - geprobeerd met oude vrienden een speelgroep op te zetten, maar dit waren allemaal nieuwe spelers en woonden ver uit elkaar, dus dit was niet ideaal. Ik was voor hen de DM, maar had er zelf ook weinig ervaring mee. Doordat iedereen in andere steden woont is het een beetje doodgebloed. Ik vind het wel onwijs tof om te spelen, daarom zoek ik graag naar een andere groep waarbij ik kan aansluiten.

Ik heb niet veel speelervaring, maar ik denk dat ik de regels al redelijk goed ken voor een beginner, omdat ik me veel ingelezen heb. Ik zoek een leuke speelgroep die nog ruimte heeft voor 1 persoon. Ik vind de gevechten leuk, maar ook het rolspel-gedeelte. Ik ben zelf student en 23 jaar oud. Ik ben sociaal, nieuwsgierig, enthousiast, fantasierijk en leergierig. Mocht je nog een speler zoeken, dan hoor ik het heel graag.

Groetjes,
LN

Labels:
Louis Napo
Joker

Re: D&D Groep gezocht in Nijmegen

Bericht door Louis Napo »

Bump, want zoek nog steeds :D
mumphy
PIONier

Re: D&D Groep gezocht in Nijmegen

Bericht door mumphy »

Hoi! Zoek je nog een groep? Ik en iemand anders zijn een groep begonnen in Midden Nederland, dus bij jou in de buurt. Waarschijnlijk wordt het georganiseerd eens in de twee weken op vrijdag, locatie staat nog niet vast. Laat me weten als je het leuk lijkt!