D&D 5.0 Storm King's Thunder (Eindhoven/Helmond/Nijmegen)

voor eenzame RPG-spelers die verwante zielen zoeken

Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden

Dungeon01
Uno

D&D 5.0 Storm King's Thunder (Eindhoven/Helmond/Nijmegen)

Bericht door Dungeon01 »

Gegroet allen,

Sinds een tijd ben ik opzoek naar medespelers in de omgeving Nijmegen, Helmond en Eindhoven. Zelf speel ik zo'n 15 jaar D&D, meestal als Dungeon Master, maar mocht iemand anders dit willen doen dan ben ik graag speler.

Storm King's Thunder ligt klaar voor de avonturiers die het aandurven! Beginner of ervaren speler? Iedereen is ten alle tijden welkom. Bij voorkeur wekelijks een avond spelen, maar het is ook mogelijk om eens per maand een lange middag en/of avond te spelen. Vervoer is geen probleem. Heb je een groep of wil je een groep beginnen dan hoor ik graag van je!

De magische wereld van Dungeons & Dragons wacht op jullie :D

Groet van jullie DM.

Labels:
Koen88
PIONier

Re: D&D 5.0 Storm King's Thunder (Eindhoven/Helmond/Nijmegen

Bericht door Koen88 »

Hey Dungeon01,

Ik zit er met mijn zwager aan te denken om eens kennis te maken met D&D en zoeken een ervaren speler in Nijmegen. We denken allebei dat we het heel leuk gaan vinden aangezien we veel ervaring hebben met bordspellen en daarbij spellen met samenwerken en story-telling het leukst vinden. Het doel is om uiteindelijk onze meiden ook zo ver te krijgen om mee te doen, maar dat is waarschijnlijk makkelijker als we zelf het een en ander erover weten en ervaren hebben. Wij willen dus graag aansluiten bij jouw campaign!

Gr Koen
Rikske
PIONier

Bericht door Rikske »

Ik zou ook graag eens beginnen met D&D, ben toevallig sinds afgelopen week aan het zoeken. Woonachtig in de omgeving van Nijmegen. Ik heb 0 ervaring, ben wel bereid om mezelf goed in te lezen maar een DM met ervaring is dus fijn. Voorkeur zou voor mij ook bij een doordeweekse avond liggen. Als je wilt kun je mij een PM sturen. :D
DungeonGuy
Joker

Bericht door DungeonGuy »

Ik heb enige ervaring met 5th edition. En ik ben opzoek naar een groep. Ik woon in Helmond maar ik ben bereid te reizen. Laat mij weten of jullie nog iemand willen.

Groeten,
Chris
Koen88
PIONier

Bericht door Koen88 »

Kijk aan, het lijkt erop dat we dus 4 spelers en een DM hebben! Dat is een groep te noemen lijkt me :D We kunnen wat mij betreft in ieder geval eens kennismaken met elkaar en met het spel. Helaas ben ik tot en met 21 oktober voor mijn werk in het buitenland, dus kan ik pas daarna. Is het een idee om eind oktober een doordeweekse dag te prikken en een locatie die voor iedereen een beetje centraal ligt?
DungeonGuy
Joker

Bericht door DungeonGuy »

klinkt goed Koen88,

alleen moet de DM nog even reageren. Hij heeft nog niks laten weten. Ik blijf regelmatig kijken op deze site, mocht dat veranderen.
Rikske
PIONier

Bericht door Rikske »

Ja ik ben ook nog steeds in. :)