Hallo.
Ik ben Rebecca, ik ben 19 jaar oud en ik woon in Arnhem. Nadat ik een keer mee had gedaan aan de maandelijkse meeting van de Netherlands Roleplaying Guild en de 5e editie van D&D daar had gespeeld, leek het mij echt leuk om dit spel vaker te spelen. Daarom zoek ik een groep waar ik wekelijks, of om de twee weken, mee kan spelen. Het liefst weekend, hoeft niet persé in de buurt, Utrecht of Nijmegen is ook goed. Amsterdam is een beetje een stretch aangezien het bijna anderhalf uur reistijd is.
Daarnaast zoek ik ook een groep, want een vriend van mij had ook interesse getoond om mee te spelen, maar hij kan alleen op donderdag en vrijdag. Liefst in de buurt van Arnhem en omgeving.
D&D Nieuwe speler zoekt groep midden nederland
Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders
-
mumphy
- PIONier
-
owlbites
- PIONier
Re: D&D Nieuwe speler zoekt groep midden nederland
Hoi Rebecca,
Altijd leuk om te horen dat mensen geïnteresseerd zijn om te spelen. Ik organiseer sinds een half jaar elke zondag avond een sessie bij de lokale spellen winkel bij mij om de hoek in Alphen aan den Rijn. De sessie begonnen als een manier om nieuwe spelers eens mee te kunnen laten spelen maar inmiddels heb ik een leuk groepje gasten waarmee ik in januari mijn eigen verhaal zal starten. Tot die tijd bouwen we naar dat verhaal toe en je bent zeker welkom om eens een sessie mee te spelen om te kijken hoe dit bevalt.
Mocht je interesse hebben of wat meer info willen hoor ik het graag!
Groet, Alex
Altijd leuk om te horen dat mensen geïnteresseerd zijn om te spelen. Ik organiseer sinds een half jaar elke zondag avond een sessie bij de lokale spellen winkel bij mij om de hoek in Alphen aan den Rijn. De sessie begonnen als een manier om nieuwe spelers eens mee te kunnen laten spelen maar inmiddels heb ik een leuk groepje gasten waarmee ik in januari mijn eigen verhaal zal starten. Tot die tijd bouwen we naar dat verhaal toe en je bent zeker welkom om eens een sessie mee te spelen om te kijken hoe dit bevalt.
Mocht je interesse hebben of wat meer info willen hoor ik het graag!
Groet, Alex