ik kom uit sint-oedenrode en ben nu al een tijdje geïnteresseerd in Dungeons and Dragons maar ik ben er nooit aan toe gekomen. daarom vroeg ik me af of er iemand in sint-oedenrode (of omliggende regio) is die mij wil betrekken in zijn groep, of ook interesse heeft om D&D te leren.
ik ben 16 jaar, heb de maandag-, dinsdag- en woensdag avonden vrij en ook de gehele zondag.
Dungeons and Dragons, Sint-Oedenrode
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
LegendaryP1geon
- Uno
-
Yozeph
- Uno
Re: Dungeons and Dragons, Sint-Oedenrode
Ikzelf ben ook erg geïnteresseerd om in de wereld van DnD te stappen.
Buiten het lezen over, en het kijken van verschillende content heb ik geen ervaring met het spelen zelf.
Ik ben sociaal ingesteld en ben opzoek naar een gezellige groep om mee te spelen, welke het niet erg vind mij te ondersteunen in het ontdekken van het spel.
Ik ben 26, woon in Uden en heb geen problemen met reizen in de buurt van eindhoven/denbosch.
Voor mij zijn vooral de dinsdag- woensdag- en donderdag avonden beschikbaar, en eventueel in het weekend vooral op zaterdag. Andere dagen zijn niet persee uitgesloten, maar zijn vaker lastig.
Buiten het lezen over, en het kijken van verschillende content heb ik geen ervaring met het spelen zelf.
Ik ben sociaal ingesteld en ben opzoek naar een gezellige groep om mee te spelen, welke het niet erg vind mij te ondersteunen in het ontdekken van het spel.
Ik ben 26, woon in Uden en heb geen problemen met reizen in de buurt van eindhoven/denbosch.
Voor mij zijn vooral de dinsdag- woensdag- en donderdag avonden beschikbaar, en eventueel in het weekend vooral op zaterdag. Andere dagen zijn niet persee uitgesloten, maar zijn vaker lastig.