Groep gezocht Breda/Amersfoort Nederlands/English

voor eenzame RPG-spelers die verwante zielen zoeken

Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden

Dreambounds
Uno

Groep gezocht Breda/Amersfoort Nederlands/English

Bericht door Dreambounds »

Ik zoek een D&D groep om mee te spelen op een wekelijkse basis. Ik heb 3 maanden ervaring, en ik zou nu graag in een wat meer serieuzere groep willen spelen. Ik ben erg geïnteresseerd in een officiële module willen spelen (LMoP, CoS) maar een tegen een interessante homebrew zeg ik zeker geen nee. Ik ben 23 en woon rondom Breda doordeweeks, of ben rond het weekend in Amersfoort (enigszins flexibel).

Stuur me een bericht als dit interesant klinkt.

I am looking for a D&D group to play with on a weekly basis. I have 3 months experience, and I would like now to play with a more serious group. I'm very interested to play an official module (LMOP, CoS) but I definitely wouldn't say no to an interesting homebrew. I'm 23 and I live around Breda weekdays, or am around the weekend in Amersfoort (slightly flexible).

Send me a message if this sounds interesting.

(Dutch is my native language, but I am fluent in English and all my D&D experience so far is in English).

Labels:
Enarion
PIONier

Re: Groep gezocht Breda/Amersfoort Nederlands/English

Bericht door Enarion »

Hallo allo,

Ik zie dat je bericht aardig oud is maar ik probeer het toch maar. Ik ben de DM in een D&D groep in breda en we zoeken een 4e speler op het moment.

Laat me even weten of je nog een groep zoekt. We spelen op het moment een 50% homebrew/50% storm kings thunder. We spelen met redelijk wat (flauwe) humor maar immersion is erg belangrijk voor ons.

Verder moet het natuurlijk goed klikken van beide kanten dus een gast/test sessie is wel gewenst. Ik hoor het wel!

Frans
desleybossink
PIONier

Re: Groep gezocht Breda/Amersfoort Nederlands/English

Bericht door desleybossink »

Hoi goedemiddag,

Het is een oude post, maar ik vroeg me af of jullie/jij nog op zoek zijn naar een D&D-speler?
Ik kom zelf uit Breda, ben niet ervaren maar leer snel.

Groet