Hallo,
Een vriend van me en ik lopen al een tijdje rond met het idee DnD te gaan spelen. Ik heb jaren geleden DnD 3 en 3.5 gespeeld. Hier heb ik nog boeken van liggen. Daarom vind ik het niet erg om te starten met 3.5 en eventueel later naar een nieuwere versie over te stappen als we dit nodig achten.
Zoals gezegd ik heb ervaring als speler, die vriend van me heeft geen ervaring. Ik ben begin 30 en die vriend is begin 40. We zijn op zoek naar twee tot drie andere spelers van 20+, ervaring is niet nodig. Ik zal de rol van DM op me nemen, zolang we elkaar de ruimte bieden te leren.
Heb je interesse om Venlo te ontdoen van Orcs, Goblins en andere kwaadaardige wezens? Laat dan een berichtje achter.
Groetjes
DnD campaign Venlo. Start ASAP!
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
The Undutchable
- PIONier
-
Pater100
- PIONier
Re: DnD campaign Venlo. Start ASAP!
hallo Undutchable,
ik ben een groot fan van roleplay tot nu toe alleen nog maar gekeken via streams enz. (critical role enz.)
heb het dus nog nooit gespeeld maar wel redelijk bekend met wat jargon.
ik ben zelf 23 jaar en kom uit uden. dus is ongeveer 35 min rijden met de auto naar venlo.
zelf kan ik de meesten avonden wel en in het weekend ook overdags bijvoorbeeld zondag.
ben zeer anthousiast om het te leren spelen!
als er mensen zijn die mee willen spelen en uit de buurt van uden/oss komen kunnen meerijden.
Groetjes Patrick
ik ben een groot fan van roleplay tot nu toe alleen nog maar gekeken via streams enz. (critical role enz.)
heb het dus nog nooit gespeeld maar wel redelijk bekend met wat jargon.
ik ben zelf 23 jaar en kom uit uden. dus is ongeveer 35 min rijden met de auto naar venlo.
zelf kan ik de meesten avonden wel en in het weekend ook overdags bijvoorbeeld zondag.
ben zeer anthousiast om het te leren spelen!
als er mensen zijn die mee willen spelen en uit de buurt van uden/oss komen kunnen meerijden.
Groetjes Patrick
-
NinjaBusinessman
- PIONier
Re: DnD campaign Venlo. Start ASAP!
Hallo, ik ben zelf 20 jaar oud maar zou toch graag meedoen met een groep uit regio Venlo. Ik heb nog geen ervaring met werkelijk spelen maar het zal me niet ontbreken aan motivatie om het te leren. Zou ik mogelijk mee kunnen doen?
groetjes NinjaBusinessman
groetjes NinjaBusinessman