Titel zegt het al. Ik heb een tijdje D&D 4e en 5e gespeeld, maar de laatste tijd alleen maar als DM en ook te veel one-shots. Ik vind het DM zijn echter niet mijn sterkste punt en wil daarom graag een speler zijn in een wat langere campaign die we wekelijks of om de week zouden spelen. Modules zijn geen probleem. Het liefste start ik ook met een party van level 3, maar dit is geen noodzaak.
Ik hoor graag van geïnteresseerden!
Edit: Misschien handig om te vermelden... Ik werk in Middelburg, maar woon in Zeeuws-Vlaanderen. Qua locatie ben ik dus niet zo moeilijk, al zou ik liever doordeweeks spelen als de spel locatie in Walcheren of Zuid-Beveland zou zijn.
D&D 5e Spelers (en DM) gezocht! Regio Zeeland
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
Gelsamel
- PIONier
-
janwante
- Joker
Re: D&D 5e Spelers (en DM) gezocht! Regio Zeeland
Hoi,
Ik ben Jan (35) en eveneens woonachtig in z-vl. Ik ben op zoek naar een speler(s)/DM om mijn eerste stappen in de wereld van tabletop RPG te zetten.
Ik heb jaren geleden de core books v 3.5 gekocht en gelezen en heb ook het players handbook 5e Ed. Maar ik ben er nooit toe gekomen om echt te spelen.
Ik zag dat je ook uit z-vl kwam dus niet geschoten is altijd mis
Groet,
Jan.
Ik ben Jan (35) en eveneens woonachtig in z-vl. Ik ben op zoek naar een speler(s)/DM om mijn eerste stappen in de wereld van tabletop RPG te zetten.
Ik heb jaren geleden de core books v 3.5 gekocht en gelezen en heb ook het players handbook 5e Ed. Maar ik ben er nooit toe gekomen om echt te spelen.
Ik zag dat je ook uit z-vl kwam dus niet geschoten is altijd mis
Groet,
Jan.
-
Gelsamel
- PIONier
Ha Jan! Gelukkig kijk ik regelmatig of er reacties zijn. 
Dat je nog niet gespeeld hebt, is mij niet zo'n probleem. Ik heb wel eerder mensen bij eerste sessies begeleid, dus dat komt wel goed.
Heb je eventueel nog kennissen die geínteresseerd zijn? Ik ken er zelf wel een paar van het werk, maar die wonen voornamelijk aan de overkant. Dat maakt afspreken misschien wat lastig.
Groeten,
Niels
Dat je nog niet gespeeld hebt, is mij niet zo'n probleem. Ik heb wel eerder mensen bij eerste sessies begeleid, dus dat komt wel goed.
Heb je eventueel nog kennissen die geínteresseerd zijn? Ik ken er zelf wel een paar van het werk, maar die wonen voornamelijk aan de overkant. Dat maakt afspreken misschien wat lastig.
Groeten,
Niels
-
janwante
- Joker
Mijn vrouw is er ook wel voor te porren maar dan moeten de sessies wel bij ons doorgaan want we kunnen de kinderen niet alleen achterlaten...Gelsamel schreef: Ha Jan! Gelukkig kijk ik regelmatig of er reacties zijn.
Groeten,
Niels
Als ik meer mensen wist met interesse had ik vast al eens een sessie gespeeld
Groet,
Jan
Verstuurd vanaf mijn HUAWEI VNS-L31 met Tapatalk
-
Gelsamel
- PIONier
Hmm... Ik hoop eigenlijk op nog minstens 1 reactie. Ik weet misschien wel een DM te strikken, maar twijfel een beetje over hoe vaak hij kan spelen.
Enig idee wat je eerste character zou zijn? Als je de regelboeken hebt, heb je er vast wel eens doorheen gebladerd.
Enig idee wat je eerste character zou zijn? Als je de regelboeken hebt, heb je er vast wel eens doorheen gebladerd.
-
janwante
- Joker
Ik heb een voorkeur voor spellcasters. Karakters met een hogere mate van intelligence of wisdom. Ik heb niet echt iets met fighters of rogues. Maar voor een eerste keer zou ik, denk ik, het liefst samen met de DM een karakter ontwikkelen. Dat zal ongetwijfeld perspectieven bieden die ik niet zomaar uit de theorie van de boeken kan halen.Gelsamel schreef: Hmm... Ik hoop eigenlijk op nog minstens 1 reactie. Ik weet misschien wel een DM te strikken, maar twijfel een beetje over hoe vaak hij kan spelen.
-
Thor sten
- PIONier
Hallo mijn naam is Thorsten 32 jaar.
Zijn jullie nog steeds opzoek?
Ben zelf ook opzoek naar een groepje.
Ben wel beginnend speler enige ervaring is dat ik heel vroeger wel eens D&D gespeeld (begon met hero quest) zelf later pathfinder gekocht en ingelezen maar nooit mensen kunnen porren om mee te spelen.
Woonachtig in Zuid-Beveland.
Ben wel beginnend speler enige ervaring is dat ik heel vroeger wel eens D&D gespeeld (begon met hero quest) zelf later pathfinder gekocht en ingelezen maar nooit mensen kunnen porren om mee te spelen.
-
janwante
- Joker
Hoi, we zijn voor het moment al aan het spelen. Samen met Gelsamel speel ik in 2 groepen en ik heb nog een derde groep. Dus ik ben voor het moment niet meer op zoek.Thor sten schreef: Hallo mijn naam is Thorsten 32 jaar.
Kijk eens rond op roll20. Ik weet dat daar best veel Nederlandstalige mensen op zoek zijn.