Weekeind D&D 5e spelers gezocht (DM inbegrepen) [Regio Spijk

voor eenzame RPG-spelers die verwante zielen zoeken

Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders

Mortibael
Uno

Weekeind D&D 5e spelers gezocht (DM inbegrepen) [Regio Spijk

Bericht door Mortibael »

Heey allemaal,

Mijn naam is Ronnie en ik ben een van de (veels te) enthousiaste spelers in onze D&D groep. Eén probleem… Hij is sinds vandaag (01-10-2017) officieel ontbonden. Dit kwam doordat de jongere spelers onder ons te veel verantwoordelijkheden voelde met school, werk, elkaar etc.

Tragisch is het niet? D&D hiervoor opgeven? Maar natuurlijk wensen wij hen het beste in de avonturen die zij te gemoed gaan!

Gelukkig is niet iedereen gestopt. Mijn beste vriend Jeffrey was, of is eigenlijk nog steeds, mijn DM en wij zijn met zijn tweeën opzoek naar nieuwe spelers!

Ik zal een korte uitleg geven over wie wij zijn:

Jeffrey Benne (Dungeon Master): Jeffrey is 25 jaar en woont in Spijkenisse. Hij steekt meer en deels, dan wel niet alle vrije tijd die hij heeft in D&D. Van het ‘onderzoeken’ van nieuwe DM technieken, tot het bedenken van manieren om ons dood te krijgen, uhh ik bedoel tot het bedenken van de gaafste quests. Hij is altijd bezig met het uitbreiden en verbeteren van zijn zelf gemaakte wereld.

In het jaar dat wij wekelijks speelde hebben wij als groep misschien 5% van zijn wereld ontdekt. Alles is met elkaar verbonden en iedere keuze die iedere speler maakt heeft gevolgen voor die persoon, de groep of misschien wel de wereld. Net als in het echte leven.
Maar zo’n wereld bedenken kost veel tijd en moeite en Jeffrey hoopt dat hij dat ook terug krijgt van zijn spelers. Hij hoopt dat de spelers iedere week met plezier zijn wereld ontdekken en dit doen moet respect voor iedereen (behalve de monsters/sommige NPC/en deuren).

Ronnie Poeljes (speler): Ronnie is 23 jaar en woont in Hellevoetsluis. Hij is een speler die graag de leiding neemt waar hij de kans krijgt en een speler die veel moeite doet om te roleplayen omtrent zijn character. Verder is Ronnie de sociaalste van ons twee in termen van persoon en dat is terug te zien in zijn character.
Hij is ook een erg enthousiast en nieuwsgierig persoon om het onbekende te ontdekken en naam te maken voor zijn character (de roem, de glorie).
(Het stukje over Ronnie is geschreven door Jeffrey)

Wat verwachten wij van jullie:

Wij verwachten van onze spelers dat iedereen het naar zijn zin gaat hebben. De bedoeling gaat zijn dat wij met zijn alle een team worden in D&D, maar nog belangrijker, daar buiten.
We moeten elkaar kunnen vertrouwen zodat wij in de huid kunnen kruipen van ons karakter en kunnen rol playen zonder ook maar enige vorm van schaamte te voelen. Onze grote voorbeeld is Critical Role (wie anders!?)!

Weekenden beschikbaar.

Oh, en jullie totale overgaven aan onze almachtige DM.

Wat verwachten wij van het spel:

Jeffrey en ik zijn meer dan een jaar geleden begonnen aan de wereld waarin we nu spelen. In dat jaar hebben wij veel ontdekt en gedaan, maar wij zijn nog niet eens het land uit gegaan. Er staat nog een hele wereld te wachten.

We kunnen verdergaan in het land waar we nu zitten. Of we maken een frisse start met een nieuwe groep. Dit ligt geheel aan de groep, want zoals ik al zei. We zijn een team en iedereen moet het naar zijn zin hebben!

Labels: