Allo allo,
Ik ben opzoek naar een 5e party om me bij aan te sluiten in regio Eindhoven. Eventueel is een nieuwe party vormen met andere zoekende spelers natuurlijk ook een optie. Ik heb er momenteel 3 campaigns op zitten en DM momenteel zelf een party. Ik wil er graag nog een party bij hebben om weer als PC te kunnen spelen.
Greetz,
Mike
D&D 5e party gezocht regio Eindhoven
Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders
-
Zero1ife
- Sojaboon
-
tolbi
- PIONier
Re: D&D 5e party gezocht regio Eindhoven
Hey!
Ik wilde de afgelopen jaren graag aan D&D beginnen, maar het is er nooit van gekomen. Ik woon in regio Eindhoven en zit nu in een tussenperiode van mijn studie, dus heb genoeg tijd. Ik ben uiteraard bereid om mij goed voor te bereiden via tutorials voordat ik aan mijn eerste irl speelsessie begin!
Ik wilde de afgelopen jaren graag aan D&D beginnen, maar het is er nooit van gekomen. Ik woon in regio Eindhoven en zit nu in een tussenperiode van mijn studie, dus heb genoeg tijd. Ik ben uiteraard bereid om mij goed voor te bereiden via tutorials voordat ik aan mijn eerste irl speelsessie begin!
-
Zero1ife
- Sojaboon
Helemaal top. De learning curve van 5e valt hartstikke mee dus dat zal geen probleem zijn. Nog een paar mensen erbij en we kunnen van start. 
-
tolbi
- PIONier
Misschien een idee om elkaar op Discord toe te voegen, of een Discord groep aan te maken?
-
Zero1ife
- Sojaboon
Sure. Ik PM je vanavond wel even als ik thuis ben.
-
PartyPoison
- PIONier
Hallo!
Ik kom uit Aalst (ten zuiden van Ehv), en wil graag beginnen met D&D. Ik heb nog geen ervaring met spelen, op het moment kijk/luister ik enkel D&D podcasts. Dus als je het geen probleem vindt om er nog een beginner bij te hebben, ben ik graag van de partij!
Groetjes,
Ellen
Ik kom uit Aalst (ten zuiden van Ehv), en wil graag beginnen met D&D. Ik heb nog geen ervaring met spelen, op het moment kijk/luister ik enkel D&D podcasts. Dus als je het geen probleem vindt om er nog een beginner bij te hebben, ben ik graag van de partij!
Groetjes,
Ellen
-
tolbi
- PIONier
Hey Ellen! Ook ik heb nog geen praktische ervaring, maar heb wel al een aantal podcasts beluisterd en een heleboel youtube tutorials bekeken. Lijkt me wel fijn om minstens 1 iemand te hebben die al enige praktijkervaring heeft en eventueel (de eerste speelsessie) de DM wil zijn.
Ik heb nog geen PM van Zero1ife ontvangen, dus heb alvast een simpele discord server gemaakt. Ik stuur jullie een PM met de link. Deel gerust de link met anderen die interesse hebben!
Als iemand anders dit nog leest en geïnteresseerd is in D&D groep met vooral beginners in regio Eindhoven, stuur mij een PM en ik geef je de link voor de Discord server.
Ik heb nog geen PM van Zero1ife ontvangen, dus heb alvast een simpele discord server gemaakt. Ik stuur jullie een PM met de link. Deel gerust de link met anderen die interesse hebben!
Als iemand anders dit nog leest en geïnteresseerd is in D&D groep met vooral beginners in regio Eindhoven, stuur mij een PM en ik geef je de link voor de Discord server.
-
Zero1ife
- Sojaboon
Als we er geen DM bij vinden zal ik dat waarschijnlijk nog wel op me willen nemen. Zal er even van afhangen of ik het kan combineren met mijn andere party qua prep tijd.
Anywho... Ik zou zeggen nog 2 mensen erbij en we zijn good to go
Anywho... Ik zou zeggen nog 2 mensen erbij en we zijn good to go
-
JustSayMeow
- Locomotief
Ik had eerder gereageerd op de 'online' sessie, haha.
Echter geen reactie vernomen :p Dus mits je nog interesse hebt wil ik wss graag joinen! Ik stuur alleen eerder prive berichten~
Echter geen reactie vernomen :p Dus mits je nog interesse hebt wil ik wss graag joinen! Ik stuur alleen eerder prive berichten~
-
PartyPoison
- PIONier
Onze groep is nog niet gestart, we zijn nog op zoek naar een DM en spelers.
JustSayMeow, zou je dan willen joinen als DM of als speler?
Ik heb zojuist ook even een bericht op mijn facebook geplaatst, ik heb best een aantal D&Dende vrienden, misschien dat iemand van hen tijd heeft voor nog een groep.
EDIT: Ik heb al een paar reacties van mensen die willen meespelen, en iemand heeft mogelijke DM's getagd, dus even reacties daarop afwachten.
EDIT2: De DM's hebben beide al 2 andere groepen, dus die hebben het te druk. Er zijn wel al 3 mensen die ook willen meespelen (weet niet wanneer het te veel wordt?)
JustSayMeow, zou je dan willen joinen als DM of als speler?
Ik heb zojuist ook even een bericht op mijn facebook geplaatst, ik heb best een aantal D&Dende vrienden, misschien dat iemand van hen tijd heeft voor nog een groep.
EDIT: Ik heb al een paar reacties van mensen die willen meespelen, en iemand heeft mogelijke DM's getagd, dus even reacties daarop afwachten.
EDIT2: De DM's hebben beide al 2 andere groepen, dus die hebben het te druk. Er zijn wel al 3 mensen die ook willen meespelen (weet niet wanneer het te veel wordt?)
-
Zero1ife
- Sojaboon
Even voor de goede orde. Een speler in 1 van mijn party's gaat binnenkort zelf van start als DM en ik heb daarvoor een invite gekregen. Ik stop daarom mijn zoektocht naar een nieuwe party.
Mijn excuses dat het zo loopt.
Zoals ik het zie zijn er via Tolbi en Party en haar kennissen nog altijd genoeg spelers voor een nieuwe party. Tis enkel nog wachten op een DM. Laat me jullie daar iig veel succes mee wensen. Er zal er geheid binnenkort ééntje opstaan.
En merry christmas uiteraard
Mijn excuses dat het zo loopt.
Zoals ik het zie zijn er via Tolbi en Party en haar kennissen nog altijd genoeg spelers voor een nieuwe party. Tis enkel nog wachten op een DM. Laat me jullie daar iig veel succes mee wensen. Er zal er geheid binnenkort ééntje opstaan.
En merry christmas uiteraard
-
Tuho
- Joker
Hallo allen!
Ik zie hier dat er best wat mensen zijn voor een D&D groep.
Ik zelf ben hier zeer enthousiast over en hoop dat jullie samen met mij een groep willen vormen.
Hopelijk zijn jullie bereid mijn discord te joinen zodat wij kunnen spreken over hoe wat en wanneer. Zover ik het begrijp hebben we inclusief mij zelf 4 spelers. wellicht een DM zoeken of als iemand al ervaring heeft en de DM wil zijn. laat het ons weten
Discord: https://discord.gg/PXP7Hqd
Is een perma link, dus join
Ik zie hier dat er best wat mensen zijn voor een D&D groep.
Ik zelf ben hier zeer enthousiast over en hoop dat jullie samen met mij een groep willen vormen.
Hopelijk zijn jullie bereid mijn discord te joinen zodat wij kunnen spreken over hoe wat en wanneer. Zover ik het begrijp hebben we inclusief mij zelf 4 spelers. wellicht een DM zoeken of als iemand al ervaring heeft en de DM wil zijn. laat het ons weten
Discord: https://discord.gg/PXP7Hqd
Is een perma link, dus join
-
Leviathan
- PIONier
Ik ben beginnende DM op zoek naar groep Eindhoven-Venray regio, ben al in bovenstaande discord gekropen.