UPDATE: Ik heb al een groepje gevonden, in de buurt van Eindhoven, maar als je een andere groep in de buurt hebt, (of gaat beginnen) laat het me vooral weten. Ik zal kijken of ik tijd heb voor twee groepjes
Hoi, hoi, hoi,
Dungeons and Dragons intrigeert mij al jaren, maar nu ik voor de laatste paar maanden steeds meer over het spel heb opgezocht (vooral door YouTube) word ik steeds enthousiaster om het eens uit te proberen.
Ik woon in Deest, een klein dorpje ongeveer een half uur rijden van Nijmegen vandaan. Ook ongeveer een half uur van Arnhem en Den Bosch vandaan, en drie kwartier van Eindhoven.
Ik ben helemaal bereid om te DM'en, maar omdat het dus mijn allereerste keer zou zijn, kan ik dus niet garanderen dat alles gebalanceerd is. (Zowel in de moeilijkheidsgraad van de vijanden, maar ook `is dit avontuurtje lang genoeg om daar de hele avond over te doen?')
Ik ben 25 jaar, maar leeftijdsverschil maakt mij niet zoveel uit, als het jullie niet uitmaakt.
En als er nog een extra speler nodig is, ken ik nog iemand die misschien mee wil doen om D&D uit te proberen: hij is 50.
Groetjes, en alvast bedankt,
Jeroen
Nieuwe DnD speler zoekt groepje
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
JeroenVW
- Joker