(Beginners) D&D groep gezocht Zwolle

voor eenzame RPG-spelers die verwante zielen zoeken

Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders

Farewellfox
PIONier

(Beginners) D&D groep gezocht Zwolle

Bericht door Farewellfox »

Hallo allemaal,

Ik ben op zoek naar een groepje spelers (3-5) om D&D 5th mee te spelen. Ik ben 24 en woon in Zwolle waar ik ook een plek kan organiseren.
Zelf ben ik een beginnende speler en zou voor deze groep wel eventueel willen Dm’en. Omdat ik echter (nog) niet alles weet zal het spel misschien wat minder snel gaan etc ivm opzoeken. Hierom is het misschien leuk als geïnteresseerde spelers zelf ook weinig of geen ervaring hebben zodat we samen het spel eigen kunnen maken. (Natuurlijk zijn ervaren spelers of dm’ers ook welkom!)

Laat maar weten of er interesse is.
Groetjes,
Franca

Labels:
JazzieP
PIONier

Re: (Beginners) D&D groep gezocht Zwolle

Bericht door JazzieP »

Al een poos dwaalt deze interesse in mijn hoofd en wakkert telkens een klein beetje aan. Ik zou graag mee willen doen als we een groep voor mekaar krijgen.

Ik heb hier totaal geen ervaring mee, nog nooit een campaign gedaan, maar wil dit toch al wel een poos proberen. De DM zijn lijkt me uiteindelijk wel interessant, maar daar heb ik de ervaring nog kennis op dit moment voor, dus daar pas ik voor nu voor. Misschien ver ver in te toekomst.

Kom zelf ook uit zwolle, alleen kan ik geen locatie aanbieden op dit moment.

Graag hoor ik van je.
Farewellfox
PIONier

Bericht door Farewellfox »

Hoi Jazzie,

Wat leuk dat je wilt beginnen met D&D. Immiddels heb ik al twee D&D campains/groepen waarbij ik mij heb toegevoegd. Op één zou ik je graag willen wijzen omdat het volgens mij makkelijk is om mee te beginnen.

https://www.facebook.com/events/431036977294425/
Dit is mij aangewezen ook door iemand anders. The Adventure league die gespeeld zal worden is onderdeel van the Fantasy realm (te vinden ook op facebook). Van wat ik tot nu toe heb gelezen bied het een iets versimpelde versie van D&D aan zodat het door iedereen overal gespeeld kan worden. (Kan zijn dat ik het mis heb, maar dat was mijn indruk). Dus misschien perfect om mee te beginnen? Dit zal trouwens ook de aller eerste sessie zijn op een geheel nieuwe locatie voor hen in Zwolle.

Op dit moment ben ik niet meer op zoek naar een nieuwe groep oid. Maar ik hoop dat het jou ook lukt!
Groetjes,
Franca
JazzieP
PIONier

Bericht door JazzieP »

Hey franca,

Bedankt dat je me hier op wees en ik zal het in gedachten houden, echter had ik zelf gehoopt op een iets minder openbare gelegenheid? Als in een kleinere groep omdat ik dan wat sneller mezelf kan zijn.

Echter is het wel een goede optie om er mee kennis te maken, dus wie weet. Ik denk er nog even over na.

Succes in ieder geval met je campains en bedankt voor je reactie.