Hoi daar bedankt voor je interesse.
Een kleine groep van 3 mensen zoekt 1 a 2 personen erbij.
Onze DM is net opgestapt en hierdoor zoeken wij nieuwe mensen voor onze groep.
De systemen die wij graag zouden willen spelen is Pathfinder of D&D 5e.
Wij zijn alle 3 woonachtig in Lelystad en spelen om en om bij ons thuis.
Heb je interesse of meer vragen, laat een bericht achter.
Nieuwe Spelers Lelystad Pathfinder D&D
Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders
-
msnkiller
- Joker
-
WinglessWolf
- PIONier
- Persoonlijke Ondertitel: Ilona
Re: Nieuwe Spelers Lelystad Pathfinder D&D
Hoi
Ik weet niet of jullie nog naar mensen op zoek zijn, maar het lijkt mij wel leuk om met jullie mee te spelen als jullie nog ruimte hebben.
Ik heb wel alleen nog nooit gespeelt, mijn ervaring komt van youtube. Is dit een probleem?
Verder woon ik in Almere, maar ben ik in 10 minuten in Lelystad dus ik denk niet dat dan een heel groot probleem is, maar ik weet niet of jullie dan naar Almere zouden willen komen als de plek om te spelen om en om is.
Ik hoop dat er snel wordt gereageerd en dat jullie nog plek hebben.
Ilona
Ik weet niet of jullie nog naar mensen op zoek zijn, maar het lijkt mij wel leuk om met jullie mee te spelen als jullie nog ruimte hebben.
Ik heb wel alleen nog nooit gespeelt, mijn ervaring komt van youtube. Is dit een probleem?
Verder woon ik in Almere, maar ben ik in 10 minuten in Lelystad dus ik denk niet dat dan een heel groot probleem is, maar ik weet niet of jullie dan naar Almere zouden willen komen als de plek om te spelen om en om is.
Ik hoop dat er snel wordt gereageerd en dat jullie nog plek hebben.
Ilona
-
msnkiller
- Joker
-
Razorkain
- PIONier
Re: Nieuwe Spelers Lelystad Pathfinder D&D
Hoi
Ik kom uit Kampen. Reizen is geen probleem voor mij, want het is maar 20 minuten. Dus als jullie nog plek voor mij hebben, dan zou ik me graag ook erbij willen voegen.
Ik kom uit Kampen. Reizen is geen probleem voor mij, want het is maar 20 minuten. Dus als jullie nog plek voor mij hebben, dan zou ik me graag ook erbij willen voegen.