Hoi D&D fans,
Lijkt het jou leuk om mee te doen met een published adventure campaign: "Princes of the Apocalypse"? Ik ben beginnend DM in Amersfoort en zoek nog 1 of 2 spelers. Ervaring is geen vereiste. Mijn andere spelers hebben minimale ervaring. Ikzelf behoorlijk wat als speler.
Het plan is om +- iedere 3 weken te spelen.
Spelers gezocht voor published campaign Amersfoort (5ed)
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
jthunnissen
- PIONier
-
De Spellenreporter
- Condottiërre
Re: Spelers gezocht voor published campaign Amersfoort (5ed)
Op welke dag/avond wil je gaan spelen?
-
Lavorther
- PIONier
Dat zou inderdaad wel handig zijn om te weten. Mocht het uitkomen dan zou ik ook wel geïnteresseerd zijn.De Spellenreporter schreef: Op welke dag/avond wil je gaan spelen?
-
jthunnissen
- PIONier
Het plan is nu simpelweg per keer kijken wie wanneer kan, aan het einde van de sessie of met een datumprikker. Ik heb steeds twee "proloog" sessies georganiseerd, allebei in het weekend, maar dat was omdat er een speler uit Nijmegen moest komen. Hij is nu vertrokken, dus doordeweekse avond sessies zijn nu ook goed mogelijk.
Ik zou zeggen, geef jullie voorkeur en mogelijke tijdstippen op en ik kijk met de huidige spelers wat de mogelijkheden zijn. Deel je email adres en ik neem je gelijk mee ik de conversatie.
N.B. Eerder hadden ik en mijn spelers volgende zaterdagmiddag als sessie geprikt. Mocht een van jullie als 4e speler willen aanhaken en die zaterdag beschikbaar zijn, kunnen we gelijk van start.
Ik zou zeggen, geef jullie voorkeur en mogelijke tijdstippen op en ik kijk met de huidige spelers wat de mogelijkheden zijn. Deel je email adres en ik neem je gelijk mee ik de conversatie.
N.B. Eerder hadden ik en mijn spelers volgende zaterdagmiddag als sessie geprikt. Mocht een van jullie als 4e speler willen aanhaken en die zaterdag beschikbaar zijn, kunnen we gelijk van start.
-
Lavorther
- PIONier
Okee, ik heb een email gestuurd via de site.
-
Valaran
- Uno
Hoi, zoek je nog mensen of zit je al vol?