Prachtig verslag.Elsje07 schreef:Ons fotoverslagje vind je hier:
Fotoverslag SPIEL 2014 | E&E's Spellenmolen
Kon de achterklep nog dicht?
Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders
Prachtig verslag.Elsje07 schreef:Ons fotoverslagje vind je hier:
Bedankt!roubosga schreef:Prachtig verslag.Elsje07 schreef:Ons fotoverslagje vind je hier:
Leuk. Waar zijn die varkentjes van?Elsje07 schreef:Bedankt!roubosga schreef:Prachtig verslag.Elsje07 schreef:Ons fotoverslagje vind je hier:
Haha, ja we hebben nog een zak spellen op de zetel moeten zetten, met onze kledij er dan nog bij zat het allemaal goed vol
Als we ons niet vergissen is ' t varkentjesrace van mattel ...Oxyligen schreef:Leuk. Waar zijn die varkentjes van?Elsje07 schreef:Bedankt!roubosga schreef:Prachtig verslag.Elsje07 schreef:Ons fotoverslagje vind je hier:
Haha, ja we hebben nog een zak spellen op de zetel moeten zetten, met onze kledij er dan nog bij zat het allemaal goed vol

Ik kon pretaporter nergens vinden donderdag, waarschijnlijk niet goed genoeg gezochtgrunnboy schreef:Mijn bescheiden buit.
Dat heet dus verkooptechniekinterceptor schreef:Ook alleen maar gekocht omdat de blonde dame mooie blauwe ogen had.
Die staan dit jaar niet op Essen. Volgens mij heb ik wel ergens voorbij zien komen dat Adriaensen met veel WGG-titels op de beurs staat.mazinho schreef:Wat is het standnummer van White Goblin in Essen dit jaar? #durftevragen #terramystica
Het Bord Plakt | Den Haag e.o.
Wat is het standnummer van Adriaensen? Ik rijd naar Duitsland voor Terra Mystica Fire & Ice!Flash schreef:Die staan dit jaar niet op Essen. Volgens mij heb ik wel ergens voorbij zien komen dat Adriaensen met veel WGG-titels op de beurs staat.mazinho schreef:Wat is het standnummer van White Goblin in Essen dit jaar? #durftevragen #terramystica
Ze staan in hal 4, de galeria overstekenmazinho schreef:Wat is het standnummer van Adriaensen? Ik rijd naar Duitsland voor Terra Mystica Fire & Ice!Flash schreef:Die staan dit jaar niet op Essen. Volgens mij heb ik wel ergens voorbij zien komen dat Adriaensen met veel WGG-titels op de beurs staat.mazinho schreef:Wat is het standnummer van White Goblin in Essen dit jaar? #durftevragen #terramystica