Zeg nooit "nooit". Maar het lijkt me -gezien het antwoord dat je kreeg- niet waarschijnlijk.dirk schreef:Dat weten we, maar komt hij er ooit in het Nederlands ???Claudia_Asmodee schreef:En nee, hij is niet te koop in NL.kersje86 schreef:Iets bekend of je eventueel de EN/NL-talige kaartjes los kan kopen voor internationaal gezelschap i.p.v. 2x het spel kopen?
Nieuw bij Asmodee
Moderators: Ereleden, Website beheerders
Forumregels
Het is niet mogelijk om hier een topic aan te maken.
Heb je zelf een nieuwssuggestie, dan mag je deze plaatsen onder de respectievelijke forumdelen:
"bordspellen", "rollenspellen", "verzamelspellen" of 'wargames'.
Het is niet mogelijk om hier een topic aan te maken.
Heb je zelf een nieuwssuggestie, dan mag je deze plaatsen onder de respectievelijke forumdelen:
"bordspellen", "rollenspellen", "verzamelspellen" of 'wargames'.
- Bart
- Beheerder
- Persoonlijke Ondertitel: Nou moe!
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Re: Nieuw bij Asmodee
Labels:
-
tim45
- PIONier
Hallo, weet er iemand of de "Five tribes" in Nederlanstalige versie zal verschijnen?
- syroit
- Phoenix
- Persoonlijke Ondertitel: www.rollthedice.nl
- Contacteer:
Gezien de taalonafhankelijkheid van het spel, vermoed ik dat ze daar bij DOW/Asmodee weinig tot geen energie in gaan steken.tim45 schreef:Hallo, weet er iemand of de "Five tribes" in Nederlanstalige versie zal verschijnen?
- Ruud2009
- El Capitan
- Persoonlijke Ondertitel: Check: Ameritrash.nl
- Contacteer:
Kleine moeite er een NLse spelregelvertaling van de regels bij te plakken. Tis niet alsof Ticket To Ride zoveel text heeftsyroit schreef:Gezien de taalonafhankelijkheid van het spel, vermoed ik dat ze daar bij DOW/Asmodee weinig tot geen energie in gaan steken.tim45 schreef:Hallo, weet er iemand of de "Five tribes" in Nederlanstalige versie zal verschijnen?
Laatste 10 gespeeld:

- syroit
- Phoenix
- Persoonlijke Ondertitel: www.rollthedice.nl
- Contacteer:
Op BGG staan alvast de samengevatte spelregels.
https://boardgamegeek.com/filepage/1127 ... nde-regels
https://boardgamegeek.com/filepage/1127 ... nde-regels
-
dirk
- Elfenkoning
- Persoonlijke Ondertitel: Spelhamels Beerse
Taalonafhankelijk vind ik deze niet direct, op de djings staat toch wel wat tekst, zeker als je voor meer uitleg in het boekje gaat kijken. Een aangepaste file op BGG zou niet zo slecht zijn denk ik dan. (misschien staat ie er al op, ben niet gaan checken)syroit schreef:Gezien de taalonafhankelijkheid van het spel, vermoed ik dat ze daar bij DOW/Asmodee weinig tot geen energie in gaan steken.tim45 schreef:Hallo, weet er iemand of de "Five tribes" in Nederlanstalige versie zal verschijnen?
Elke 1ste zaterdag en 3de vrijdag van de maand: spelavond in Woonzorgcentrum Heiberg in Beerse! Gratis toegang voor iedereen!
- missiloon
- Munchkin
Maar Anderstaligen moeten ook voor de Djinns de handleiding pakken, taalonafhankelijk is toch vooral dat er in het spelmateriaal zelf geen taal zit wat je nodig hebt om het spel te begrijpen ?dirk schreef:Taalonafhankelijk vind ik deze niet direct, op de djings staat toch wel wat tekst, zeker als je voor meer uitleg in het boekje gaat kijken. Een aangepaste file op BGG zou niet zo slecht zijn denk ik dan. (misschien staat ie er al op, ben niet gaan checken)syroit schreef:Gezien de taalonafhankelijkheid van het spel, vermoed ik dat ze daar bij DOW/Asmodee weinig tot geen energie in gaan steken.tim45 schreef:Hallo, weet er iemand of de "Five tribes" in Nederlanstalige versie zal verschijnen?
-
dirk
- Elfenkoning
- Persoonlijke Ondertitel: Spelhamels Beerse
Taalonafhankelijk is als er geen taal op het spelmateriaal staat maar bv symbolen o.i.d.missiloon schreef:Maar Anderstaligen moeten ook voor de Djinns de handleiding pakken, taalonafhankelijk is toch vooral dat er in het spelmateriaal zelf geen taal zit wat je nodig hebt om het spel te begrijpen ?dirk schreef:Taalonafhankelijk vind ik deze niet direct, op de djings staat toch wel wat tekst, zeker als je voor meer uitleg in het boekje gaat kijken. Een aangepaste file op BGG zou niet zo slecht zijn denk ik dan. (misschien staat ie er al op, ben niet gaan checken)syroit schreef:Gezien de taalonafhankelijkheid van het spel, vermoed ik dat ze daar bij DOW/Asmodee weinig tot geen energie in gaan steken.tim45 schreef:Hallo, weet er iemand of de "Five tribes" in Nederlanstalige versie zal verschijnen?
Nu weet ik niet meer zeker of er op die djings tekst staat of symbolen ?? Ik dacht tekst, wij moesten alleszins toch vrij veel opzoeken, dat weet ik nog wel
Elke 1ste zaterdag en 3de vrijdag van de maand: spelavond in Woonzorgcentrum Heiberg in Beerse! Gratis toegang voor iedereen!
- missiloon
- Munchkin
Het staat er in symbooltjes, maar soms is handig het er nog even bij te zoeken. Niet elke kaart is meteen duidelijk, maar als ik lees wat hij doet begrijp ik meestal de symbooltjes wel.dirk schreef:Taalonafhankelijk is als er geen taal op het spelmateriaal staat maar bv symbolen o.i.d.missiloon schreef:Maar Anderstaligen moeten ook voor de Djinns de handleiding pakken, taalonafhankelijk is toch vooral dat er in het spelmateriaal zelf geen taal zit wat je nodig hebt om het spel te begrijpen ?dirk schreef:Taalonafhankelijk vind ik deze niet direct, op de djings staat toch wel wat tekst, zeker als je voor meer uitleg in het boekje gaat kijken. Een aangepaste file op BGG zou niet zo slecht zijn denk ik dan. (misschien staat ie er al op, ben niet gaan checken)syroit schreef:Gezien de taalonafhankelijkheid van het spel, vermoed ik dat ze daar bij DOW/Asmodee weinig tot geen energie in gaan steken.tim45 schreef:Hallo, weet er iemand of de "Five tribes" in Nederlanstalige versie zal verschijnen?
Nu weet ik niet meer zeker of er op die djings tekst staat of symbolen ?? Ik dacht tekst, wij moesten alleszins toch vrij veel opzoeken, dat weet ik nog wel