Spielbox Magazine

Waar en wat valt er te lezen in de spellenmagazines

Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders

Plaats reactie
kimm
Party Animal
Contacteer:

Spielbox Magazine

Bericht door kimm »

Even een vraagje. Zijn er onder jullie die het Spielbox magazine ontvangen? Hoe bewaren jullie deze? Ik heb het Spielbox magazine al sinds 2010 geloof ik. De eerste jaren in het Duits en daarna de Engelse versie. Ik overweeg om de mappen aan te schaffen om de magazines in te bewaren. Het lijkt me een handige manier en bovendien kan je ook zo snel iets opzoeken, wat ik wel eens doe. Maar de vraag is, hoeveel van die magazines krijgen jullie in zo een verzamelmap van de Spielbox? Kwestie dat ik in een keer een goeie hoeveelheid bestel.
Erwin
Nieuwsreporter
Persoonlijke Ondertitel: ..........
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Contacteer:

Re: Spielbox Magazine

Bericht door Erwin »

kimm schreef: Even een vraagje. Zijn er onder jullie die het Spielbox magazine ontvangen? Hoe bewaren jullie deze? Ik heb het Spielbox magazine al sinds 2010 geloof ik. De eerste jaren in het Duits en daarna de Engelse versie. Ik overweeg om de mappen aan te schaffen om de magazines in te bewaren. Het lijkt me een handige manier en bovendien kan je ook zo snel iets opzoeken, wat ik wel eens doe. Maar de vraag is, hoeveel van die magazines krijgen jullie in zo een verzamelmap van de Spielbox? Kwestie dat ik in een keer een goeie hoeveelheid bestel.
In ėėn map past ėėn jaargang.
kimm
Party Animal
Contacteer:

Bericht door kimm »

Erwin schreef:
kimm schreef: Even een vraagje. Zijn er onder jullie die het Spielbox magazine ontvangen? Hoe bewaren jullie deze? Ik heb het Spielbox magazine al sinds 2010 geloof ik. De eerste jaren in het Duits en daarna de Engelse versie. Ik overweeg om de mappen aan te schaffen om de magazines in te bewaren. Het lijkt me een handige manier en bovendien kan je ook zo snel iets opzoeken, wat ik wel eens doe. Maar de vraag is, hoeveel van die magazines krijgen jullie in zo een verzamelmap van de Spielbox? Kwestie dat ik in een keer een goeie hoeveelheid bestel.
In ėėn map past ėėn jaargang.
Ow, passen er echt maar 7 a 8 van die boekjes in? Ik zou denken veel meer.
Bedankt trouwens om het op de juiste locatie te zetten, ik had er helemaal over gezien.
Erwin
Nieuwsreporter
Persoonlijke Ondertitel: ..........
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Contacteer:

Bericht door Erwin »

kimm schreef: Ow, passen er echt maar 7 a 8 van die boekjes in? Ik zou denken veel meer.
Ik schat dat je er met enige moeite negen in een map kunt proppen, maar dan wordt het volgens mij lastig bladeren. Ik vind een map per jaargang zelf prettig werken.
Gebruiker 3696

Bericht door Gebruiker 3696 »

De mijne steken in kartonnen archiefdozen. Geen idee hoeveel er in kunnen, maar zeker 2, misschien 3 jaargangen. Op de rug staat dan van jaar-nummer tot jaar-nummer.
kimm
Party Animal
Contacteer:

Bericht door kimm »

OKey merciekes, dan ga ik inderdaad 1 map per jaargang bestellen dat lijkt me nog het meest overzichtelijkst. Ik blader daar ook graag nog eens door dus dat is wel belangrijk dat dat nog kan.
Plaats reactie