Architects of the west Kingdom van de makers van Raiders of the North Sea.
Kickstarter release op 15 Maart.
Solo Kickstarter Preview op Youtube:
Dit word een instand pledge voor mij denk ik
Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders

ADHahdo lijkt weer enthousiast. Die speelt toch uitsluitend met twee spelers?Jerome schreef: Voorzichtige interesse, het is me nog niet zo duidelijk of het spel de moeite waard is met slechts twee spelers.
Dat doet hij inderdaad, mooi bijnaam heb je voor hem ErwinErwin schreef:ADHahdo lijkt weer enthousiast. Die speelt toch uitsluitend met twee spelers?Jerome schreef: Voorzichtige interesse, het is me nog niet zo duidelijk of het spel de moeite waard is met slechts twee spelers.
Raardo is altijd enthousiast. Ik ben alleen niet zo enthousiast over hem. Sterker nog, door hem ben ik al een paar keer afgehaakt in interesse. Wat een ongeleid projectiel en wat een dedain voor zijn publiek én bordspelontwerpers, door video’s boordevol fouten gewoon tóch te posten. Waardeloze gast. Ik kijk zijn video’s dus niet meer.Erwin schreef:ADHahdo lijkt weer enthousiast. Die speelt toch uitsluitend met twee spelers?Jerome schreef: Voorzichtige interesse, het is me nog niet zo duidelijk of het spel de moeite waard is met slechts twee spelers.
Dat is een behoorlijk waardeoordeel wat je hier velt Een mening uitte is een en iemand niet als nuttig zien binnen je eigen kaders/smaak is twee, maar je opmerking dat hij een waardeloze gast is wel behoorlijk ongenuanceerd.Jerome schreef:Raardo is altijd enthousiast. Ik ben alleen niet zo enthousiast over hem. Sterker nog, door hem ben ik al een paar keer afgehaakt in interesse. Wat een ongeleid projectiel en wat een dedain voor zijn publiek én bordspelontwerpers, door video’s boordevol fouten gewoon tóch te posten. Waardeloze gast. Ik kijk zijn video’s dus niet meer.Erwin schreef:ADHahdo lijkt weer enthousiast. Die speelt toch uitsluitend met twee spelers?Jerome schreef: Voorzichtige interesse, het is me nog niet zo duidelijk of het spel de moeite waard is met slechts twee spelers.
Wel, dan schakel ik een tandje bij en zal uiteen zetten hoe ik tot mijn stevige beweringen kom.el_crosso schreef:Dat is een behoorlijk waardeoordeel wat je hier velt Een mening uitte is een en iemand niet als nuttig zien binnen je eigen kaders/smaak is twee, maar je opmerking dat hij een waardeloze gast is wel behoorlijk ongenuanceerd.Jerome schreef:Raardo is altijd enthousiast. Ik ben alleen niet zo enthousiast over hem. Sterker nog, door hem ben ik al een paar keer afgehaakt in interesse. Wat een ongeleid projectiel en wat een dedain voor zijn publiek én bordspelontwerpers, door video’s boordevol fouten gewoon tóch te posten. Waardeloze gast. Ik kijk zijn video’s dus niet meer.Erwin schreef:ADHahdo lijkt weer enthousiast. Die speelt toch uitsluitend met twee spelers?Jerome schreef: Voorzichtige interesse, het is me nog niet zo duidelijk of het spel de moeite waard is met slechts twee spelers.
Moest even opzoeken wat "dedain" betekende, maar ook minachting is een stevige bewering.
Op beide ben ik het niet met je eens, maar ik waardeer je mening.