Ik zie al twee weken lang marktplaats 'volstromen' met Turmoil en KS exclusives in folie...zwafke schreef: Ik heb de nederlandse versie gekozen (via kickstarter), maar nog niets gehoord.
Terraforming Mars: Turmoil
Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders
- Sunnyfield
- Hazelnoot Ridder
- Persoonlijke Ondertitel: Tsjoeke, tsjoeke
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Re: Terraforming Mars: Turmoil

Labels:
- MADG0BLIN
- Stamhoofd
Dit zijn volgens mij allemaal engelse versies. De NL versie wordt door intrafin verstuurd. Ik zag een week of 2 geleden een bericht op hun Facebook pagina dat het rond deze tijd verstuurd zou moeten worden. Maar volgens mij hebben ze ze ook duizenden orders, dus kan wel even duren. Daarnaast was de originele levering van de kickstarter toch ook gewoon november?Sunnyfield schreef:Ik zie al twee weken lang marktplaats 'volstromen' met Turmoil en KS exclusives in folie...zwafke schreef: Ik heb de nederlandse versie gekozen (via kickstarter), maar nog niets gehoord.

- Mistharfare
- Website beheerder
Summoner.nl verkoopt hem gewoon en dan ook nog de Kickstarter. Heb hem voorbesteld voor Essen.
Hier is een link:
https://summoner.nl/gezelschapsspellen/ ... er-versie/
Hier is een link:
https://summoner.nl/gezelschapsspellen/ ... er-versie/
- mazinho
- Gouverneur
- Persoonlijke Ondertitel: Completionist
- Contacteer:
Als iemand zijn Engelse KS versie wil verkopen, heb ik interesse
- Sunnyfield
- Hazelnoot Ridder
- Persoonlijke Ondertitel: Tsjoeke, tsjoeke
Volgens mij ook de NL versie. Klinkt alsof het spoedig je kant op gaat komen!MADG0BLIN schreef:Dit zijn volgens mij allemaal engelse versies. De NL versie wordt door intrafin verstuurd. Ik zag een week of 2 geleden een bericht op hun Facebook pagina dat het rond deze tijd verstuurd zou moeten worden. Maar volgens mij hebben ze ze ook duizenden orders, dus kan wel even duren. Daarnaast was de originele levering van de kickstarter toch ook gewoon november?Sunnyfield schreef:Ik zie al twee weken lang marktplaats 'volstromen' met Turmoil en KS exclusives in folie...zwafke schreef: Ik heb de nederlandse versie gekozen (via kickstarter), maar nog niets gehoord.

- Pura Vida
- Kardinaal
Ik kom nog nergens NL versies tegen op de markt. Zijn er volgens mij ook nog niet. Eind vd week dus hopelijk wél, want Intrafin meldt op haar fb pagina dat ze woensdag beginnen met verzenden van de NL versies van alle KS deals. 
EDIT: ze zijn bezig met uitleveren per vandaag, 20 november. Wordt spannend voor de backers van de NL versie dus.
EDIT 21 nov: bij mij is Turmoil binnen. Yeah!
EDIT: ze zijn bezig met uitleveren per vandaag, 20 november. Wordt spannend voor de backers van de NL versie dus.
EDIT 21 nov: bij mij is Turmoil binnen. Yeah!
-
Ghuda
- Grote Dienaar