Mezo relaunch by Kolossal Games

Spelprojecten op zoek naar financiers

Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders

Erwin
Nieuwsreporter
Persoonlijke Ondertitel: ..........
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Contacteer:

Re: Mezo relaunch by Kolossal Games

Bericht door Erwin »

el_crosso schreef: Prima toch? Weinig gezien nog van blackout, designer zal zeker de aandacht trekken met zijn mega hits van de afgelopen jaren.
Op de eggertspiele website kun je de regels downloaden. Ik had niet verwacht dat ze deze op tijd af zouden krijgen. Ziet er interessant uit, ga me er in verdiepen.

Labels:
el_crosso
Burgemeester
Contacteer:

Bericht door el_crosso »

Erwin schreef:
el_crosso schreef: Prima toch? Weinig gezien nog van blackout, designer zal zeker de aandacht trekken met zijn mega hits van de afgelopen jaren.
Op de eggertspiele website kun je de regels downloaden. Ik had niet verwacht dat ze deze op tijd af zouden krijgen. Ziet er interessant uit, ga me er in verdiepen.
Had hem gezien inderdaad, nog niet helemaal overtuigd na het lezen, dus we gaan hem eens proberen te spelen in Essen.
Bongo
Condottiërre
Persoonlijke Ondertitel: #homoludens

Bericht door Bongo »

Gisteren deze voor t eerst gedaan, en erg goed bevonden!

Ja t regelboek is heel bijzonder..... (overzichts foto van t bord pas midden in t boekje? En er hadden wel wat meer voorbeelden gemeld kunnen worden) en je mist een overzichtskaart over wat er stap voor stap gebeurt in een ronde.

Maar...... des al niettemin.... topper! Echt een aanrader van mensen die houden van areacontrol en dudes on the map. Het is continu battelen.... en op slinkse wijze miss wel de battle verliezen maar toch links of rechts je voordeel halen. Miss te veel interactie voor sommigen.... je kan zo wat opbouwen, maar de overige spelers kunnen zo ook weer afbreken dan wel units weghalen..... maar persoonlijk hou ik hier wel van.
Afbeelding
Plaats reactie